MANAŽER PROGRAMU PRO TRANSFER ZNALOSTÍ A TECHNOLOGIÍ DO PRAXE

Nabízím práci
Jméno/Firma
Středisko společných činností AV ČR, v.v.i.
Pracoviště
Vodičkova 792/40, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

MANAŽER PROGRAMU PRO PŘENOS ZNALOSTÍ A TECHNOLOGIÍ DO PRAXE

Jsme nově vznikající akciová společnost zaměřená na přenos špičkových technologií a znalostí z Akademie věd ČR do komerční praxe. Naším cílem je urychlit komercializaci výsledků české vědy, podporovat vznik technologických firem a přispívat k rozvoji české ekonomiky.

Hledáme organizačně schopného člověka s profesionálním vystupováním, který se stane oporou našeho vedení i celého týmu.

Co bude vaším úkolem:

Manažer inkubačního programu bude zodpovídat za kompletní koordinaci a organizační vedení inkubačního programu, určeného pro vybrané technologické projekty z pracovišť Akademie věd ČR s potenciálem komerčního uplatnění. Cílem programu je založení investovatelných a úspěšných spin-off společností. Program se bude opakovat na roční bázi trvat 12 měsíců a poskytovat týmům zakladatelů finanční podporu, expertní zázemí a koordinovaný rozvoj podle individuálních inkubačních plánů. Od manažera inkubačního programu se očekává, že bude řídit průběh inkubace všech projektů, koordinovat naplnění jejich plánů a cílů a zajišťovat sdílení informací mezi jednotlivými týmy, které budou provádět inkubaci, vedením akciové společnosti a dalšími stakeholdery.

Hlavní odpovědnosti:

  • řízení a koordinace inkubačního programu (cca 10 projektů v prvním běhu),
  • dohled nad realizací individuálních inkubačních plánů projektů a plněním milníků,
  • organizace výběrových a hodnoticích kol, workshopů a review meetingů,
  • zajištění toku informací mezi týmy, mentory a vedením akciové společnosti,
  • koordinace spolupráce s externími odborníky a službami (právo, finance, marketing, IP strategie apod.),
  • příprava souhrnných reportů o stavu portfolia a podkladů pro rozhodování vedení akciové společnosti,
  • dohled nad dodržováním finančních a smluvních podmínek inkubace,
  • řešení problematických situací v projektových týmech,
  • spolupodílení se na zlepšování metodiky a procesů programu.

Co od vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou.
  • zkušenost s vedením nebo koordinací inkubačních či investičních programů nebo start-upových projektů,
  • dobrá znalost procesu komercializace technologií, znalost prostředí výzkumných organizací výhodou,
  • organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat s více týmy současně,
  • systematičnost, samostatnost a schopnost orientovat se v různých oborech,
  • velmi dobrá znalost češtiny i angličtiny (min. C1).

Nabízíme:

  • Možnost být součástí smysluplného projektu, který spojuje vědu a inovace.
  • Úzkou spolupráci s vedením, zajímavou a pestrou pracovní náplň, kde se nebudete nudit.
  • Přátelský tým a spolupracující prostředí v nové dynamické společnosti.
  • Pracovní smlouva na plný úvazek na 1 rok s možností prodloužení
  • Příjemné kanceláře v centru Prahy, skvělý tým a možnost částečného home office
  • 6 týdnů dovolené
  • Nástup leden 2026

Další informace:

Manažer inkubačního programu působí přímo v akciové společnosti, úzce spolupracuje s CETAVem (zejména při přípravě a hodnocení projektů), s původci technologií, projektovými manažery, mentory, právníky, investory a partnery z pracovišť AV ČR. Manažer odpovídá řediteli CASI.

KPI (1. rok)

úspěšné dokončení prvního 12měsíčního běhu inkubačního programu,
dosažení stanovených milníků u většiny inkubovaných projektů,
spokojenost týmů a partnerů s organizací a průběhem programu,
připravenost vybraných projektů k založení spin-off společnosti a/nebo ke vstupu investora,
zavedený a funkční systém řízení portfolia a reporting.

Jak se přihlásit?

Zaujala tě tato pozice? Pošli nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Rádi se s tebou potkáme a probereme možnosti spolupráce!