Team Leader IT administrátorů

Nabízím práci
Jméno/Firma
Seyfor, a. s.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staň se lídrem týmu 8 IT administrátorů a podpoř chod celé firmy. Převezmi vedení a buď tím, kdo zajistí, že naši kolegové po celé ČR budou mít funkční a spolehlivé IT zázemí. Tvým úkolem bude tým rozvíjet, nastavovat priority a hledat způsoby, jak poskytovat co nejlepší služby interním zákazníkům.

Důvody, proč by tě měla pozice zajímat
Dostaneš na starost tým, který je klíčový pro každodenní fungování firmy – bez nás se kolegové neobejdou.
Budeš mít prostor nastavovat procesy a standardy, které zlepší fungování podpory napříč pobočkami.
Čeká tě různorodá agenda – od řešení každodenní operativy až po zapojení do větších IT projektů.
Budeš blízko lidem – jak svému týmu, tak interním zákazníkům, se kterými budete hledat praktická řešení.
Naučíš se, jak funguje velká firma z pohledu interního IT – získáš přehled o infrastruktuře i provozu.

Co budeš určitě potřebovat

  • Zkušenost s vedením lidí.
  • Dobrou orientaci v oblasti koncových stanic, správy účtů a zařízení.
  • Přehled v technologiích jako Active Directory (AD), MS Intune, MS Defender, Entra ID, VPN.
  • Schopnost nastavovat procesy, plánovat a prioritizovat.
  • Komunikační a organizační schopnosti – umět naslouchat i rozhodnout.
  • Zodpovědnost a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Výhodou: zkušenosti s koordinací týmů na více lokalitách nebo znalost ITIL.


Náplň tvé práce trochu více technicky

  • Vedení a rozvoj týmu 8 IT specialistů na pobočkách po celé ČR (Praha, Brno, Ústí nad Labem, Příbram, Ostrava, Zlín, Vsetín a Bratislava)
  • Organizace a koordinace jejich práce – řešení priorit, eskalací, dohled nad řešení ticketů.
  • Podpora uživatelů v oblastech: správa koncových stanic, AD práv, účtů a zařízení, práce s MS Intune, MS Defender a Entra ID.
  • Zajištění dodávek HW – objednávky, evidence, životní cyklus HW.
  • Správa a rozvoj SW balíčků, VPN a HelpDesk aplikace.
  • Instalace a reinstalace pracovních stanic.
  • Nastavování a zlepšování procesů v oblasti IT podpory.
  • Spolupráce s ostatními IT útvary na implementaci interních projektů a změn.
  • Komunikace s interními zákazníky, zpracování požadavků a hledání řešení.
  • Reporting výsledků a fungování týmu, návrhy na zlepšení.


U nás získáš

  • Férovou mzdu odpovídající tvým zkušenostem a přínosu.
  • Odborný růst – jak technicky, tak projektově i konzultantsky.
  • Silné zázemí rostoucí firmy Seyfor.
  • Kolegy, kteří táhnou za jeden provaz a rádi poradí.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
  • Prostor pro nové nápady a iniciativu.