Asistentka spolku
O pozici
Jsme klastrem sdružující společnosti a organizace zabývající-se vodíkovými technologiemi a vodíkovým hospodářstvím. Naší misí je vytvářet podmínky pro vznik vodíkového údolí Moravskoslezského kraje. Právě nyní hledáme posilu do týmu na pozici asistentky, která bude mít na starost komplexní administrativu spolku a zároveň bude pravou rukou Manažera Spolku.
Pracovní náplň:
správa zaměstnanecké agendy (vedení přehledu docházky zaměstnanců, čerpání dovolené, home-office, PN apod., správa a kontrola tuzemských a zahraničních pracovních cest zaměstnanců, vč. vyúčtování a archivace dokladů, měsíční příprava a kontrola výkazů pro Manažera spolku);
prvotní evidence účetních dokladů, pravidelné vyhotovování reportů (zpráv o hospodaření a kontrola přijatých i vydaných dokladů), vystavování objednávek a jejich likvidace, správa a vedení pokladny;
vedení evidencí, archivu a spisů spolku (evidence zápisů orgánů spolku, objednávek, plných mocí a smluv, vč. zveřejňování do registru, evidence členské základny a její pravidelná aktualizace);
správa a administrace pracovních porad (vyhotovení zápisu, vedení tabulky úkolů a průběžná jejich průběžná kontrola, reporting Manažerovi Spolku;
vedení a správa podpisové knihy, administrace kalendáře Manažera spolku, svolávání schůzek, zasedání a jednání;
komunikace s externími subjekty, evidence příchozí a odchozí korespondence, vč. obsluhy datové schránky spolku a kontaktního e-mailu, služba na telefonní lince spolku;
organizační a technická příprava a zabezpečení zasedání orgánů spolku, pracovních skupin a akcí pořádaných spolkem.
Požadujeme:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického směru);
praxi na obdobné pozici min. 2 roky (více nás ale zajímají prokazatelné zkušenosti);
znalost zaměstnanecké agendy (docházka a vyúčtování pracovních cest) a základy účetnictví;
dobré organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost;
komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti (v psaném i mluveném projevu);
dobrá znalost MS Office.
Nabízíme:
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení až na 5 let.
Flexibilní pracovní dobu: nejsme orientování na to, kolik času strávíte v kanceláři, ale na to, kolik toho za vámi jde vidět.
Odpovídající mzdové ohodnocení a odměny: dle výsledků, zapracování a vlastního nasazení se u nás dostává osobní ohodnocení a pravidelné odměny.
Home office: důležitá je účast na pravidelných pondělních poradách, pracovat z domova tak můžete i více, než 1 den v týdnu.
25 dní dovolené.
Možnost osobního a odborného rozvoje a podporu dalšího vzdělávání (kurzy a odborná školení pro zdokonalování dovedností).
Služební telefon, vč. tarifu.
Práci na zajímavých a netradičních projektech.
Prostor pro kreativitu a vlastní nápady.
Příjemné pracovní prostředí: nejsme korporát, ale malý kolektiv, kde si vzájemně pomáháme a záleží nám na pracovních vztazích.
Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis a pokud připojíte pár vět o tom, proč vás tato pozice láká, budeme o vás mít mnohem lepší obrázek.