Asistentka spolku

Nabízím práci
Jméno/Firma
Moravskoslezský Vodíkový Klastr
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
31. 10. 2025

O pozici

Jsme klastrem sdružující společnosti a organizace zabývající-se vodíkovými technologiemi a vodíkovým hospodářstvím. Naší misí je vytvářet podmínky pro vznik vodíkového údolí Moravskoslezského kraje. Právě nyní hledáme posilu do týmu na pozici asistentky, která bude mít na starost komplexní administrativu spolku a zároveň bude pravou rukou Manažera Spolku.

Pracovní náplň:

  • správa zaměstnanecké agendy (vedení přehledu docházky zaměstnanců, čerpání dovolené, home-office, PN apod., správa a kontrola tuzemských a zahraničních pracovních cest zaměstnanců, vč. vyúčtování a archivace dokladů, měsíční příprava a kontrola výkazů pro Manažera spolku);

  • prvotní evidence účetních dokladů, pravidelné vyhotovování reportů (zpráv o hospodaření a kontrola přijatých i vydaných dokladů), vystavování objednávek a jejich likvidace, správa a vedení pokladny;

  • vedení evidencí, archivu a spisů spolku (evidence zápisů orgánů spolku, objednávek, plných mocí a smluv, vč. zveřejňování do registru, evidence členské základny a její pravidelná aktualizace);

  • správa a administrace pracovních porad (vyhotovení zápisu, vedení tabulky úkolů a průběžná jejich průběžná kontrola, reporting Manažerovi Spolku;

  • vedení a správa podpisové knihy, administrace kalendáře Manažera spolku, svolávání schůzek, zasedání a jednání;

  • komunikace s externími subjekty, evidence příchozí a odchozí korespondence, vč. obsluhy datové schránky spolku a kontaktního e-mailu, služba na telefonní lince spolku;

  • organizační a technická příprava a zabezpečení zasedání orgánů spolku, pracovních skupin a akcí pořádaných spolkem.

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického směru);

  • praxi na obdobné pozici min. 2 roky (více nás ale zajímají prokazatelné zkušenosti);

  • znalost zaměstnanecké agendy (docházka a vyúčtování pracovních cest) a základy účetnictví;

  • dobré organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost;

  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti (v psaném i mluveném projevu);

  • dobrá znalost MS Office.

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení až na 5 let.

  • Flexibilní pracovní dobu: nejsme orientování na to, kolik času strávíte v kanceláři, ale na to, kolik toho za vámi jde vidět.

  • Odpovídající mzdové ohodnocení a odměny: dle výsledků, zapracování a vlastního nasazení se u nás dostává osobní ohodnocení a pravidelné odměny.

  • Home office: důležitá je účast na pravidelných pondělních poradách, pracovat z domova tak můžete i více, než 1 den v týdnu.

  • 25 dní dovolené.

  • Možnost osobního a odborného rozvoje a podporu dalšího vzdělávání (kurzy a odborná školení pro zdokonalování dovedností).

  • Služební telefon, vč. tarifu.

  • Práci na zajímavých a netradičních projektech.

  • Prostor pro kreativitu a vlastní nápady.

  • Příjemné pracovní prostředí: nejsme korporát, ale malý kolektiv, kde si vzájemně pomáháme a záleží nám na pracovních vztazích.

Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis a pokud připojíte pár vět o tom, proč vás tato pozice láká, budeme o vás mít mnohem lepší obrázek.