Asistent/ka Front Office
O pozici
Hledáme někoho, kdo se cítí dobře v administrativě a má rád, když mají věci řád. Nenechá se zastrašit excelovskou tabulkou, s chutí hledá řešení a v nových systémech se neztratí - třeba i v SAPu, který budeme používat denně (momentálně na něj přecházíme). Rádi uvítáme dalšího člena týmu, který je pečlivý, organizovaný, zodpovědný a dokáže zvládnout víc úkolů najednou, aniž by jim zmizel úsměv z tváře.
Co bys měl/a mít a umět?
SŠ vzdělání s maturitou
Anglický jazyk slovem i písmem - pro komunikaci s obchodními partnery
Aktivní znalost MS Office a práce na PC
Organizační a komunikační schopnosti
Řidičský průkaz sk. B
Pečlivost, samostatnost, odpovědnost
Pozitivní přístup
Zkušenost na obdobné pozici je rozhodně výhodou, ale pokud jsi šikovný/á a nebojíš se učit, u nás se rychle zapracuješ - i když věci děláme občas trochu jinak než jinde.
Co budeš dělat?
Administrativní činnost všeho druhu
Práce s interním informačním systémem SAP S4/HANA - vytváření skladových přesunů, výdejek, příjemek, objednávek…
Komunikace s externím skladem
Spolupráce s obchodním oddělením - zpracování dat, příprava listingů zboží, ceníků…
Komunikace s účetním oddělením - příprava podkladů pro cestovní náhrady
Co za to?
Motivační finanční ohodnocení
Notebook i k vlastnímu využití
Příspěvek na stravování v podobě paušálu
Neomezené sick days
Neomezené volno
Coaching a podpora v profesním růstu
Moderní kancelář kousek za hranicemi Českých Budějovic, v dosahu MHD a s vlastním parkovištěm
Pracujeme zpravidla od 8:00 do 16:00, po zapracování nabízíme možnost práce na home office. Potřebujeme tě ideálně hned, případně po domluvě v co nejbližším termínu.
Pošli nám své CV a proč bys chtěl/a pracovat právě na této pozici na email HR@fixed.zone.