Asistent/ka Front Office

Nabízím práci
Jméno/Firma
FIXED
Pracoviště
Homole
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
31. 10. 2025

O pozici

Hledáme někoho, kdo se cítí dobře v administrativě a má rád, když mají věci řád. Nenechá se zastrašit excelovskou tabulkou, s chutí hledá řešení a v nových systémech se neztratí - třeba i v SAPu, který budeme používat denně (momentálně na něj přecházíme). Rádi uvítáme dalšího člena týmu, který je pečlivý, organizovaný, zodpovědný a dokáže zvládnout víc úkolů najednou, aniž by jim zmizel úsměv z tváře. 

Co bys měl/a mít a umět?

  • SŠ vzdělání s maturitou

  • Anglický jazyk slovem i písmem - pro komunikaci s obchodními partnery

  • Aktivní znalost MS Office a práce na PC

  • Organizační a komunikační schopnosti

  • Řidičský průkaz sk. B

  • Pečlivost, samostatnost, odpovědnost

  • Pozitivní přístup

Zkušenost na obdobné pozici je rozhodně výhodou, ale pokud jsi šikovný/á a nebojíš se učit, u nás se rychle zapracuješ - i když věci děláme občas trochu jinak než jinde.

Co budeš dělat?

  • Administrativní činnost všeho druhu

  • Práce s interním informačním systémem SAP S4/HANA - vytváření skladových přesunů, výdejek, příjemek, objednávek…

  • Komunikace s externím skladem

  • Spolupráce s obchodním oddělením - zpracování dat, příprava listingů zboží, ceníků…

  • Komunikace s účetním oddělením - příprava podkladů pro cestovní náhrady

Co za to?

  • Motivační finanční ohodnocení

  • Notebook i k vlastnímu využití

  • Příspěvek na stravování v podobě paušálu

  • Neomezené sick days

  • Neomezené volno

  • Coaching a podpora v profesním růstu

  •      Moderní kancelář kousek za hranicemi Českých Budějovic, v dosahu MHD a s vlastním parkovištěm

Pracujeme zpravidla od 8:00 do 16:00, po zapracování nabízíme možnost práce na home office. Potřebujeme tě ideálně hned, případně po domluvě  v co nejbližším termínu.

Pošli nám své CV a proč bys chtěl/a pracovat právě na této pozici na email HR@fixed.zone.