Koordinátor/ka v oddělení školení
Nabízím práci
COMPUTER HELP, s.r.o.
Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
31. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Koordinátor/ka v oddělení školení
Společnost COMPUTER HELP byla založena v roce 1993 a poskytuje komplexní služby v oboru IT – počítačové kurzy pro běžné uživatele i profesionály, pronájmy učeben, prodej software a licenční poradenství, technická podpora a správa sítí, programování aplikací a vývoj webů.
Co Vás čeká:
- Komunikace s klienty e-mailem, po telefonu i osobně.
- Administrativa spojená se zajištěním kurzů (evidence objednávek, pozvánky, prezenční listy, certifikáty atd.) v našem systému.
- Organizace školicích prostor spojená s hladkým průběhem kurzů/pronájmů (příprava učeben, techniky, cateringu a dalších provozních záležitostí).
- Komunikace s lektory (výběr lektora, doladění obsahu kurzů, ověření dostupných termínů atd.).
- Příprava podkladů pro lektory vzdělávacích kurzů.
- Příprava podkladů pro obchodníka a spolupráce na tvorbě cenových nabídek.
- Vystavení faktur za uskutečněné kurzy a pronájmy (kompletně zaučíme).
- Ad hoc úkoly a spolupráce v rámci rozvoje celého oddělení.
Jaké dovednosti očekáváme:
- Výborné komunikační schopnosti a přátelské vystupování (osobně i po telefonu).
- Výborné organizační schopnosti a spolehlivost.
- Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly.
- Velmi dobrou znalost práce s MS Office, práci s ostatními nástroji Vás naučíme.
- Ochotu učit se nové věci.
- Flexibilita.
- Výhodou je řidičský průkaz sk. B.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou práci ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT. Sídlíme v centru kousek od Náměstí Míru a I. P. Pavlova.
- Zázemí silné a stabilní rodinné firmy, příjemný a zábavný kolektiv, firemní akce.
- Odpovídající platové ohodnocení, 5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.
- Po zapracování možnost Home office.
- Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
- Vhodné pro absolventy.