RECEPČNÍ / ASISTENT(KA)
O pozici
Do advokátní kanceláře PLICKA & PARTNERS přijmeme další kolegyni nebo kolegu na pozici Recepční / Asistent/-ka. Našim českým i zahraničním klientům poskytujeme komplexní právní služby ve všech oblastech práva, a to včetně práva trestního a daňového.
Každoročně jsme za naši práci oceňováni mj. i v rámci prestižního firemního žebříčku Právnická firma roku. Pro bono se věnujeme oblasti ochrany zvířat a přírody, proto hledáme vhodnou kandidátku nebo kandidáta na zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpory.
Pokud byste rádi pracovali v krásných zrekonstruovaných kancelářích na Praze 1 a byli součástí týmu s vysokými morálními a etickými zásadami s důrazem na udržitelnost, neváhejte se nám ozvat. V rámci našeho týmu a projektů můžete pomáhat tam, kde je to třeba.
Náplň práce:
zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře)
obsluha recepce a uvádění návštěv
administrativní podpora týmu právníků
vedení spisové agendy a zadávaní lhůt
správa datové schránky a fyzické pošty
telefonická a písemná komunikace s klienty a orgány veřejné správy
pochůzky
Požadujeme:
minimálně SŠ ekonomického nebo právního zaměření
praxe na administrativní pozici v advokátní kanceláři výhodou
pečlivost, samostatnost, schopnost time managementu a organizace práce
komunikativní znalost anglického jazyka
výbornou znalost práce na PC (vč. MS Office)
proaktivní jednání, zodpovědnost, spolehlivost a loajalitu
Nabízíme:
příjemný pracovní kolektiv a moderní klimatizované kanceláře
pravidelné neformální firemní akce (každoroční teambuilding na horách, navštěvujeme únikovky, sportujeme, nebo si po práci zajdeme na společnou večeři)
pravidelnou pracovní dobu
kurzy právnické angličtiny
Multisport kartu
firemní notebook
kávu a ovoce na pracovišti
sick days (po zkušební době)
spolupráci na mediálních kauzách