Hlavní účetní

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ridera Bohemia, a.s.
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
31. 10. 2025

O pozici

  • Ostrava

  • ridera-eu

  • Plný úvazek

MÁTE ZÁJEM O TUTO POZICI?

Oslovila vás nabídka? Zašlete nám svůj životopis spolu s přehledem dosavadní praxe e-mailem nebo formulářem na našich stránkách.

NAPIŠTE NÁM E-MAIL

Použijte prosím e-mail info@ridera.eua jako předmět uveďte název pozice.

Můžete také využít formulář na našich stránkách a přiložit řiložit životopis.

Profesní úroveň: Požadována praxe v oboru min 5 let

Vzdělání: Minimálně SŠ (VŠ ekonomické )

Popis práce

HLEDÁTE VÝZVU? BAVÍ VÁS FINANCE A ÚČETNICTVÍ? NEBOJÍTE SE ODPOVĚDNOSTI? NEMÁTE RÁDI RUTINU A NUDU? PAK JE TATO POZICE PŘÍMO PRO VÁS ... Pokud se rádi orientujete v číslech, tabulkách a výkazech, ale zároveň hledáte různorodou a odpovědnou práci, máme pro vás skvělou příležitost. přidejte se k nám do společnosti RIDERA a.s., která spojuje několik firem, jako hlavní účetní a staňte se klíčovou součástí společnosti.

Náplň práce

  • metodické vedení ekonomického oddělení,

  • komplexní vedení účetní agendy (mimo mzdové a personální oblasti),

  • průběžné vedení a kontrola účetních knih a všech souvisejících záznamů,

  • zpracování, kontrola a účtování dokladů, včetně vedení daňové agendy,

  • komunikace s úřady a institucemi - zejména s finančním úřadem, bankami a auditory,

  • samostatné zpracování měsíčních a ročních účetních uzávěrek,

  • evidence a správa majetku, tvorba plánů odpisů, kontrola aktiv, závazků a pohledávek,

  • příprava podkladů pro daňový audit a spolupráce s externím auditorem,

  • zajištění kontrolních mechanismů a dodržování účetních pravidel,

  • archivace účetních a daňových dokladů dle platné legislativy,

  • úzká spolupráce s ekonomickým ředitelem - včetně pravidelného reportingu,

  • sledování změn v daňových a účetních předpisech, zajištění jejich implementace,

  • spolupráce na zlepšování vnitrofiremních procesů a zavádění kontrolních opatření,

  • další činnosti dle aktuálních potřeb ekonomického oddělení nebo vedení společnosti.

Požadujeme

  • VŠ/SŠ ekonomického směru,

  • praxi na pozici hlavní účetní min. 5 let - PODMÍNKOU,

  • výbornou znalost účetních a daňových předpisů,

  • pokročilá znalost MS Excel - PODMÍNKOU,

  • zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro detail,

  • analytické a logické myšlení, schopnost samostatného rozhodování,

  • dobré organizační a komunikační dovednosti,

  • řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme

  • uplatnění ve společnosti, která se rozvíjí a má pevné základy,

  • přátelské a vstřícné pracovní prostředí - kolegové, na které se můžete spolehnout,

  • flexibilní pracovní dobu,

  • prémie a odměny,

  • mobilní telefon a notebook i pro soukromé využití,

  • pravidelná podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu,

  • 5 týdnů dovolené,

  • stravenkový paušál ve výši min. 115,- Kč,

  • příspěvek na volnočasové aktivity až 12.000,- Kč/ročně,

  • příspěvek na životní / penzijní pojištění nebo DIP až 6.000,- Kč/ročně,

  • ALZA Benefit program,

  • zvýhodněný mobilní tarif pro vaše rodinné příslušníky,

  • nástup ihned, příp. dle dohody.