Asistent/ka prodeje a zákaznické podpory
O pozici
Chcete se stát součástí dynamické firmy specializující se na prodej, půjčování a servis obytných vozů? V Horoměřicích u Prahy hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici
Asistent/ka prodeje a zákaznické podpory.
Co bude Vaší náplní práce?
Správa zakázek: Podpora týmu při prodeji, pronájmu a servisu obytných vozů, administrativní podpora a koordinace zakázek.
Péče o klienty a zákaznický servis: Komunikace se zákazníky, řešení jejich dotazů a zajištění spokojenosti.
Backoffice: Správa kancelářských aktivit, zpracování dokumentace a faktur.
Spolupráce s marketingem: Podpora marketingových aktivit a rozvoj značky.
Co od Vás očekáváme?
Základní znalost MS Excel a MS Word pro efektivní správu administrativy.
Řidičský průkaz
Co Vám nabízíme?
Přátelský kolektiv s možností osobního růstu a rozvoje.
Atraktivní pracovní prostředí v blízkosti Prahy.
Příležitost získat nové zkušenosti a rozšířit své dovednosti.
Stabilní zaměstnání na plný úvazek
Mzdu od 35 000 Kč
Máte zájem?
Pokud Vás tato nabídka zaujala a máte chuť se k nám přidat, zašlete svůj životopis na travel@caravancity.cz. Těšíme se na Vás!