REFERENT/KA KANCELÁŘE VEDENÍ MĚSTA

Nabízím práci
Jméno/Firma
MĚSTO HOSTIVICE
Pracoviště
Hostivice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se důležitou oporou vedení města Hostivice

Hledáme pečlivého, energického a organizačně zdatného člověka, který se stane nepostradatelnou administrativní oporou vedení města.
Budete mít na starosti administrativní podporu, komunikaci, koordinaci menších projektů a zajišťování, aby vše běželo hladce — od interních procesů, chod kanceláře až po kontakt s veřejností.

Pokud hledáte práci, kde se preciznost potkává s rozmanitostí a dokážete se rychle zorientovat v nových situacích, pak hledáme právě vás.

=================================

Město Hostivice vyhlašuje v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení na pozici referent/ka kanceláře vedení města.

CO VÁS ČEKÁ?

Každý den bude trochu jiný – jeden den připravíte podklady pro jednání rady, druhý pomůžete s veřejnou akcí nebo aktualizací městského webu.
Pokud vás baví, když věci dávají smysl a zároveň se nebojíte výzev, u nás se rozhodně nudit nebudete

Vaší hlavní náplní bude:

  • organizovat a zajišťovat chod kanceláře vedení města – od každodenní agendy po plánování schůzek,
  • připravovat podklady pro jednání rady i zastupitelstva a podílet se na jejich organizaci, včetně zpracování zápisů,
  • pečovat o administrativní a spisovou agendu, aby vše bylo přehledné a v pořádku,
  • koordinovat spolupráci s partnerskými městy, spolky a institucemi,
  • připravovat a organizovat akce s veřejností, které posilují vztah města s občany,
  • spolupracovat na prezentaci činnosti města a městského úřadu ve vztahu k veřejnosti a
  • pomáhat řešit podněty, stížnosti a petice občanů.


CO POŽADUJEME?

  • splnění zákonných předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
  • vzdělání odpovídající platovému zařazení, tj. vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • vynikající organizační a komunikační schopnosti (umíte držet více věcí pod kontrolou),
  • dobrou znalost práce s výpočetní technikou (MS Office, e-mail, internet, dokumenty, případně Vás naučíme další)
  • přesnost, samostatnost, spolehlivost a flexibilitu
  • ochotu učit se novým věcem a přirozený smysl pro týmovou práci
  • odolnost vůči stresu a schopnost zachovat klid i v náročnějších situacích,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka

Výhodou: praxe ve veřejné správě a administrativě orientace v zákonech (zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích; zákon č. 312/2002, zákon o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; apod.) zkušenosti se spisovou službou.


Co nabízíme?

  • stabilní práci v rostoucím městě nedaleko Prahy s dobrou dopravní obslužností (vlak, autobusy např. z Prahy, Kladna ad.)
  • místo výkonu práce Středočeský kraj, pracoviště Hostivice
  • pracovní poměr na dobu neurčitou, plný úvazek, nástup dle dohody,
  • zařazení do 9. platové třídy dle NV č. 341/2017 Sb. (základní tarif 23.110 – 33.220 Kč - dle praxe a vzdělání, osobní ohodnocení až do výše 50 % tarifu, možnost kvartálních mimořádných odměn),
  • 5 týdnů dovolené + 6 dnů pracovního volna,
  • příspěvek na stravování, sport, kulturu a volný čas,
  • jazykové a profesní vzdělávání a
  • podporu při zapracování a možnost uplatnit vlastní nápady.


Jak se přihlásit?

!!! Veškeré detaily k nabízené pracovní pozici, způsob řádného přihlášení do výběrového řízení a seznam všech požadovaných příloh k přihlášce naleznete na webových stránkách města: www.hostivice.eu -> Zajímá mě -> Pracovní příležitosti -> Výběrová řízení na pracovní místa vypsaná městem Hostivice -> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - REFERENT/KA KANCELÁŘE VEDENÍ MĚSTA

Uzávěrka přihlášek: 20. 11. 2025 do 15 hodin

Adresa: Městský úřad Hostivice, Husovo náměstí 13, 253 01 Hostivice
(nebo datová schránka: cdrb236, obálku označte „NEOTEVÍRAT – VŘ REFERENT/KA KVM“).