Asistentka / asistent – zpracování smluv a administrativa
O pozici
Do svého týmu hledám pečlivou a spolehlivou asistentku / asistenta, která(ý) mi pomůže se zpracováním smluv a s administrativními úkoly pro naše klienty. V oboru podnikám již 13 let a nabízím zázemí zkušeného poradce. Práce je kombinací činností z domova a v moderní kanceláři v Liberci.
Co požadujeme:
· SŠ vzdělání s maturitou
· čistý trestní rejstřík
· řidičský průkaz sk. B
· pečlivost, zodpovědnost a chuť pracovat
· základní znalost práce s PC (Word, Excel)
Co nabízíme:
· zkrácený úvazek s možností částečné práce z domova
· příjemné a moderní pracovní prostředí
· flexibilní pracovní dobu dle domluvy
· podporu zkušeného poradce a pomoc při zaučení
· dlouhodobou a stabilní spolupráci
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete prosím svůj životopis a krátké představení.