Projektový manažer pro logistiku
O pozici
Pracovní nabídka
Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, která je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme sídlo v Hněvotíně u Olomouce.
WANZL zažívá období intenzivního růstu a posiluje své týmy ve všech odděleních. Směřujeme k novému strategickému směru logistických procesů a zvyšujeme význam strategické logistické role. Náš nový kolega/kolegyně musí mít silné analytické a komunikační schopnosti, orientaci na řešení, týmového ducha a dobrou znalost angličtiny, a být připraven/a úzce spolupracovat s německým vedením. Součástí práce bude také optimalizace a zavádění nových logistických procesů v prostředí SAP EWM/TM. Zpočátku se bude jednat o samostatnou roli bez přímých podřízených. Životopis zašlete, prosím, i v anglickém jazyce.
Více informací se dozvíte na našem webu: https://www.wanzljede.cz/
Co vás čeká?
- Samostatné plánování, řízení a realizace logistických projektů na pobočce v ČR.
- Analýza a optimalizace skladových, transportních a materiálových toků podél hodnotového řetězce s ohledem na efektivitu, kvalitu a náklady.
- Odpovědnost za zavedení, další rozvoj a standardizaci logistických procesů v prostředí SAP EWM a TM.
- Koordinace projektových týmů na místě a úzká spolupráce s odbornými odděleními v Německu.
- Zajištění dodržení časových, rozpočtových a kvalitativních cílů.
- Spolupráce s odděleními kvality, logistiky, financí a obchodu.
Co od Vás očekáváme?
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti logistiky/průmyslového inženýrství/ekonomie.
- Praxe v řízení logistických projektů, ideálně v mezinárodním výrobním prostředí.
- Velmi dobrá znalost SAP EWM a SAP TM, stejně jako porozumění logistickým IT systémům a rozhraním.
- Zkušenosti s analýzou a tvorbou procesů a s projektovými metodami.
- Strukturovaný, řešení orientovaný způsob práce s vysokou mírou samostatnosti.
- Znalost angličtiny na úrovni B2 nebo vyšší.
Jaké benefity můžete čerpat:
- Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši i 10% roční mzdy.
- Notebook, mobilní telefon.
- Pracovní doba 7,5 hodiny.
- Homeoffice dle domluvy.
- 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.
- Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Možnost nadpracovat si hodiny.
- Pramenitá voda na pracovišti zdarma.
- STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.
- Výhodný mobilní tarif.
- Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.
- Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.
- Sportovní a kulturní firemní akce.
- Dobrý pracovní kolektiv.
- Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.
Kdy Vás potřebujeme?
Můžete nastoupit ihned nebo dle dohody, rádi na Vás počkáme :-)
Jak to bude probíhat?
- Pošlete nám životopis - posoudíme jej a dáme Vám co nejdříve vědět.
- Vybrané uchazeče pozveme na pohovor, kde se vzájemně poznáme, upřesníme si detaily pozice a jak to u nás funguje.
- Pokud si budeme rozumět, sejdeme se na druhém kole s kolegy z Německa.
- A když si vzájemně padneme do noty, rádi Vás uvítáme mezi námi.