Manažer/ka logistiky

Nabízím práci
Jméno/Firma
Tuty Brandy s.r.o.
Pracoviště
Pod Vinicemi 931/2, Plzeň
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
2. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Dynamická a stále rostoucí firma hledá schopného kolegu nebo kolegyni, který má zkušenosti s logistikou a dokáže vést menší tým.

Věnujeme se obchodování se spotřební elektronikou a dodáváme všem kvalitním prodejcům v ČR/SK (operátoři, Alza, Datart, atd.).

Hledáme člověka, který dokáže skloubit praktické znalosti logistiky s manažerským přístupem, přemýšlí v souvislostech a zvládne koordinovat celý tok zboží od dodavatele až po koncového zákazníka.

Jakou představu o Vás máme?

  • minimálně SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • praxe v logistice, ideálně i zkušenost s vedením menšího týmu
  • zkušenost s mezinárodní dopravou vítána
  • uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, e-mail, výhodou zkušenost s ERP/WMS systémem)
  • schopnost komunikace v AJ (denní komunikace se zahraničními partnery)
  • příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti
  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti
  • odolnost vůči stresu, časová flexibilita
  • samostatnost a schopnost převzít odpovědnost za výsledky týmu

Co budete mít na starosti?

  • vedení logistického oddělení (sklad, import/export, doprava)
  • plánování a optimalizaci procesů ve skladu a dopravě
  • zodpovědnost za plynulý chod skladového hospodářství a expedice
  • dohled nad dodržováním termínů importů/exportů (Čína + EU)
  • komunikaci s dodavateli, dopravci a celnicí
  • zpracování podkladů pro přepravy
  • dohled nad plynulým tokem informací o zásilkách napříč firmou
  • práce ve skladovém systému, kontrola dat a reporting
  • evidence škod a řešení reklamací
  • úzká spolupráce s kolegy ze skladu, produktového a zákaznického týmu
  • aktivní podíl na zlepšování interních logistických procesů

Co Vám dokážeme nabídnout:

  • stabilní pracovní prostředí v úspěšné společnosti
  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • přátelský tým lidí s otevřenou komunikací
  • pracovní doba od pondělí do pátku
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • firemní tarif, mobilní telefon a notebook
  • sleva na firemní produkty
  • občerstvení na pracovišti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • dotovaná Multisportkarta
  • výškově nastavitelné stoly pro každého
  • Klimatizované kanceláře a venkovní pergola

Chceme člověka, který se nebojí převzít zodpovědnost, umí komunikovat napříč týmy a má přirozenou autoritu i systém v práci.
Pokud vás baví logistika a zároveň vás naplňuje řízení lidí a procesů, dejte nám o sobě vědět — hledáme právě Vás.