Datový a procesní analytik - Brno

Nabízím práci
Jméno/Firma
Atelier 99 s.r.o.
Pracoviště
Purkyňova 3080/97b, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme Atelier 99. Architektonická a projekční kancelář z Brna, 2. největší na Jižní Moravě. Stojíme za veřejnými i soukromými zakázkami. Od škol přes rezidenční komplexy až po areály v hodnotě 5,5 mld Kč. Navrhujeme a projektujeme s rozmyslem, řídíme s přehledem. A hlavně – je na nás spolehnutí.


 PROČ potřebujeme právě vás? Jsme firma, která má dost dat na to, aby se v nich dalo ztratit. Ale taky dost rozumu na to, abychom s nimi chtěli začít pracovat líp. Hledáme člověka, který do toho vnese pořádek. Který propojí systémy, vybuduje strukturu a pomůže nám dělat rozhodnutí na základě dat, ne pocitů.

  • Procesy u nás fungují, ale potřebují revizi, propojení a další rozvoj.
  • Data máme v několika systémech – Navigo, Vema, Raynet, Power BI, Wflow – ale chybí jim jednotná struktura, propojení i automatizace.
  • Reporting se dělá ručně, bez standardizovaných výstupů.
  • Projektové i obchodní týmy generují spoustu informací, které nikdo systematicky nevyhodnocuje.
  • Chceme mít někoho interního, kdo to uchopí jako celek – procesně i technicky.

Na vašich bedrech spočine

  • Spravovat a analyzovat data z projekčních i obchodních zakázek.
  • Postupně rozvíjet a zjednodušovat stávající procesy, nastavovat nové (od checklistů, přes kontrolní body až po pravidla práce s daty).
  • Vybírat a nastavovat nástroje pro automatizace.
  • Vyvíjet reporting pro vedení (např. predikce nákladů, ekonomické vyhodnocení projektů).
  • Automatizovat datové toky mezi firemními systémy (Navigo, Vema, Raynet, Wflow, Power BI, Asana..).
  • Tvořit a spravovat dashboardy (Power BI) a přehledy pro denní fungování i strategická rozhodnutí.
  • Udržovat datovou hygienu.
  • Podílet se na přípravě podkladů pro ISO a další procesní řízení. Ale klid, vše postupně.

Co očekáváme od vás

Analytické a procesní myšlení.
Nadhled, samostatnost, schopnost si stanovit priority.
Chuť hledat úspory, zjednodušovat a posouvat věci dál.
Jít ruku v ruce s dobou (od využití AI až po zjednodušení práce přes automatizace).
Orientaci v datech a znalost nástrojů jako Power BI, Excel, SQL.
Zkušenost s nastavováním workflow nebo procesů (včetně ISO) je velký plus.

Co za to

  • Možnost zkráceného úvazku / HPP / DPP.
  • Pestrá, ale zároveň samostatná práce. V organizaci máte volnou ruku.
  • Férová mzda i 25 dní dovolené.????
  • Notebook a telefon s daty i neomezeným voláním.
  • Peněžní odměny (13. plat).
  • Do detailu vyladěné kanceláře, které jsme si navrhli sami.
  • Kurzy či školení dle vlastního výběru, přístup na Seduo a výuka AJ se skvělým lektorem. ????
  • Referral bonus za doporučení nového zaměstnance.
  • Volná pracovní doba i občasný home office.
  • Příspěvky na stravné, na pojištění, penzijní spoření a taky kočárkovné.
  • Výběrová káva, čaje a pravidelná dávka dobrot v kuchyňce.
  • Multisport karta, vstup do vlastní posilovny zdarma i kolárna.
  • Stabilní a inspirativní prostředí, kde jsme otevřeni novým nápadům.
  • Pravidelné firemní akce, teambuildingy nebo výlety za inspirací do zahraničí.
  • A hlavně — skvělý tým kolegů a neformální přátelské prostředí.

Pokud vás pozice zaujala nebo nás už delší dobu sledujete, pošlete nám svoje CV a něco málo o sobě.

Stačí se ozvat a domluvíme se na setkání. Bez zbytečných formalit.

Těšíme se na Vás