Obchodní referent
O pozici
Do našeho týmu hledáme motivovaného a komunikativního obchodního referenta, který se bude podílet na podpoře obchodních aktivit naší společnosti. Hlavní náplní práce bude zajišťování administrativní podpory pro obchodní tým, komunikace s klienty a administrativa spojená s obchodní činností.
Co od Vás očekáváme - bez toho to nepůjde:
SŠ/VŠ vzdělání
předchozí zkušenost v obchodní administrativě nebo na podobné pozici výhodou
výborné komunikační a organizační schopnosti
znalost práce s PC (MS Office, ERP systémy)
samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
anglický/německý jazyk, případně další jazyk výhodou
Co u nás budete dělat:
zajištění administrativní podpory pro obchodní oddělení
komunikace se zákazníky
zpracování objednávek a sledování jejich realizace
podpora obchodního týmu při rozvoji nových obchodních příležitostí
vedení a aktualizace obchodní dokumentace
vystavování objednávek, dodacích listů a fakturace v informačním systému QI
zajišťování podkladů a dokumentů pro expedici - spolupracuje s konstrukcí, výrobou a řidiči
spolupráce s ostatními úseky napříč firmou
zajišťování dalších operativních úkolů dle zadání nadřízeného a v rámci procesu obchodu
Co vám můžeme nabídnout:
zajímavé finanční ohodnocení
5 týdnů dovolené
příjemné pracovní prostředí v dynamickém týmu
možnost vzdělávání
firemní benefity (příspěvek na stravné, flexibilní pracovní doba, příspěvek na životní/penzijní pojištění)
příspěvek na dovolenou, možností pronájmu firemních rekreačních objektů za zvýhodněnou cenu
stabilní zázemí prosperující společnosti