Administrativní asistentka s polštinou - brigáda
O pozici
Do našeho teamu hledáme posilu, která nám pomůže s každodenní administrativou a k tomu umí trochu polsky:).
Naše nová posila bude mít na starosti pomoc s administrativu, ale také bude pomáhat majitelům a vedení společnosti. Zvládne zarezervovat letenku, hotel nebo večeři třeba i v Grónsku, ale klidně si poradí i s vyřízením hypotéky i když s ní nemá žádné zkušenosti. Má totiž selský rozum a když něčemu nerozumí, tak si to prostě nastuduje.
Koho přesně hledáme?
Pokud splňujete následující předpoklady, budu ráda, když se pomocí formuláře níže, přihlásíte do výběrového řízení.
1) Umíte základy účetnictví, matematiky (aritmetiky, statistiky, logiky) - Rozdíl mezi fakturační a dodací adresou pro vás není cizí, rozumíte principu DPH, znáte rozdíl mezi nákladem a výdajem, víte co je cash flow, výsledovka, valná hromada, dobropis a proforma.
2) Máte organizační schopnosti - Zařídit letenky do Paříže, vlak do Berlína a hotel v Budapešti zvládáte zařídit bez mrknutí oka.
3) Jste ochotná - Když někomu uvaříte kávu, zařídíte oběd, nebo pomůžete s vyřízením drobných záležitostí, cítíte se dobře, že jste mohla pomoci. Pomáhat ostatním je pro vás příjemné, nikoliv ponižující.
4) Jste pečlivá - Výrazy jako "asi a možná" by jste neměla mít vůbec ve slovníku. Nemělo by vám stačit, když něco sedí jen přibližně. Musí to sedět přesně. Když si něčím nejste jistá, tak si to ověříte. Když něco nechápete, tak googlíte tak dlouho, než to začne dávat smysl.
5) Umíte polsky na komunikatní úrovni - Domluvíte se s účetní, která bude potřebovat vysvětlit zaslanou fakturu nebo zavoláte polskému dodavateli, se kterým budete potřebovat něco dořešit.
Jak často vás budeme potřebovat
Máme práci na pár hodin denně, nebo na 2-3 celé dny v týdnu. Pracovní dny (Po-Pá) si můžete vybrat podle toho, jak vám to vyhovuje.
Mzda
180 Kč/hod
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře níže se můžete přihlásit do výběrového řízení. Určitě nám podrobněji popište (1) proč máte o tuto pozici zájem (2) které dny a v jaký čas by vám brigáda vyhovovala. Životopis můžeš přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, když bude ve formátu PDF.
Základní parametry nabízené práce
Název pozice: Administrativní asistentka s polštinou - brigáda
Pracovní vztah: brigáda
Nástup: ihned
Mzda: 180 Kč
Místo výkonu práce: Sirotčí 605/10, Ostrava
Pracovní doba: Po-Pá, dle domluvy
Kontaktní osoba: Bc. Kateřina Křižáková
Pokud máte o pozici zájem, vyplňte formulář níže