Asset Manager - správa fondového portfolia
O pozici
Typ úvazku Plný
Místo pracoviště Praha 8 - Karlín
FirmaNatland Management, s.r.o.
Proč právě Natland
Jsme investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí - rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.
Náplň práce
Odpovědnost a výkonné řízení voblasti správy majetku fondů zportfolia skupiny, jeho fungování a další rozvoj fondového portfolia / majetku skupiny s cílem maximalizace zhodnocení kapitálu.
Co bude Vaše primární agenda
Aktivní správa fondů zportfolia, risk management, nastavení, zpracování a pravidelný reporting fondů, návrhy nových řešení a postupů.
Realizace strategie fungování fondového portfolia, příp. participace na jejím rozšíření
Aktivní péče o aktiva fondů, zvyšování výkonnosti pro investory
Odpovědnost za efektivní funding, aktivní zapojení / výkonná participace vexekutivě vdané oblasti
Finanční analýza možných obchodních příležitostí, finanční modelace, vyhodnocení příležitosti, risk management, investiční doporučení
Správa realizovaných investic vportfoliu, příp. řízení správy akvizic vportfoliu fondu
Pravidelný reporting stavu agendy
Spolupráce na interních, rozvojových projektech skupiny.
Péče o klienty vportfoliu, komunikace s investory, přípravy nabídek, prezentačních materiálů pro investory
Ad hoc aktivity, analýzy, reporty…
Co čekáme od Vás
Ukončené VŠ vzdělání v oblasti financí, účetnictví, podnikové ekonomiky
Ideálně 3+ roky zkušeností v asset/fund managementu nebo investiční společnosti
Zkušenost s AIFMD/ZISIF, administrátorem a depozitářem
Vyznáte se ve financích, účetnictví, chápete souvislosti financování a fondových struktur
Znalost valuací/NAV, bankovních kovenantů; praxe s auditem a externími valuacemi.
Expertní znalost Excelu, ERP systémů a MSOffice
Důslednost, schopnost zjednodušovat procesy, „ownership“, jasná komunikace
Akceptujete odpovědnost za svá rozhodnutí
Umíte vyjednávat, dohadovat podmínky
Jste svědomitý, zdravě průbojný, pozitivní a pečlivý
Rozumíte anglicky - slovem i písmemna střední úrovni
Co Vám můžeme nabídnout
Dlouhodobou spolupráci s možností rozvoje praktických zkušeností
Finanční ohodnocení, které odpovídá odpovědnosti, roli a obsahu práce
Jedinečnou příležitost uplatnění v silné, stabilní a neustále rostoucí investiční skupině
Příležitost nasbírat praktické zkušenosti a know-how v rámci týmu
Příjemné prostředí moderních kanceláří v Karlíně, vblízkosti metra a přátelský tým kolegů
Velkou míru samostatnosti
Možnost osobního a kariérního růstu
Příspěvek na stravování, Sick Days, občerstvení na pracovišti, notebook, telefon
Flexibilní pracovní dobu
Chcete se k nám přidat?
Dejte nám o sobě vědět. Ideálně nám zašlete Váš motivační dopis a životopis. Popište, co byste u nás chtěli dělat a co Vás naplňuje v práci i v životě. Ozveme se Vám co nejdříve.