Specialista/ka zákaznického centra EPET - Sedlčany
O pozici
Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.
Proč je fajn pracovat u ATODY?
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ
Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.
Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin
Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno
Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
Jaká bude náplň Vaší práce?
Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty
Komunikace i s novými zájemci o služby EPET
Práce na PC
Co by měl splňovat ideální uchazeč?
Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?
Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?
Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?