Administrátor obchodní databáze a pohledávek

Nabízím práci
Jméno/Firma
EGT Express CZ s.r.o.
Pracoviště
Olomoucká 1001, Velká Bystřice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

EGT Express CZ s.r.o. je stabilní a rostoucí česká společnost poskytující přepravní a logistické služby v globálním měřítku již přes třicet let. Jsme držiteli mezinárodních certifikátů AEO, TAPA TSR, ISO v oblasti ekologicky šetrných procesů, udržitelnosti, bezpečnosti a kvality. Aktuálně nabízíme novou příležitost na pozici:

Administrátor obchodní databáze a pohledávek

Co vás čeká:

  • Registrace nových obchodních partnerů, kontrola dokumentů a jejich ukládání
  • Kontrola a evidence neuhrazených faktur, zpracování reportů
  • Vymáhání pohledávek – komunikace s dlužníky, řešení nesrovnalostí
  • Příprava podkladů k uhrazení, kontrola plateb, příprava splátkových kalendářů
  • Příprava podkladů pro audit
  • Konfirmace pohledávek a závazků

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Orientace ve finanční a právní problematice
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Angličtinu na úrovni B1/B2 pro komunikaci se zahraničními klienty

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • Ruštinu (alespoň základní znalosti)
  • Práce v systému Helios

Co vám můžeme nabídnout:

  • Smlouvu na HPP ve stabilní rostoucí české společnosti
  • Příspěvek na stravování, odměny a roční bonusy
  • Jazykové kurzy v rámci pracovní doby
  • 3 Sick days
  • Výbornou dopravní dostupnost z Olomouce, bezproblémové parkování
  • Slevovou kartu na palivo u společnosti OMV
  • Slevy na e-shopu Alza

Pokud Vás pozice zaujala, neváhej a zašlete nám svůj životopis, ať se můžeme potkat na osobním pohovoru!