Manažer/manažerka kvality sociálních služeb – zkrácený úvazek
O pozici
Pracovní nabídka
V brněnské Charitě pomáháme potřebným prostřednictvím sociálních a zdravotních služeb. Pečujeme o lidi, kteří chtějí zůstat doma, staráme se i o ty, kteří v kruhu svých nejbližších zůstat nemohou. Pomáháme maminkám s dětmi bez domova nebo utíkajícím před domácím násilím, lidem s mentálním či kombinovaným postižením. Nabízíme pomocnou ruku lidem bez domova, kteří hledají novou šanci, nebo dlouhodobou podporu lidem, kteří se ocitli v sociální krizi, hledají zaměstnání nebo mají duševní onemocnění.
Ve městě Brně má Charita celkem 16 různých sociálních služeb, ve kterých budete metodicky působit. Vedoucím a koordinátorům služeb budete poskytovat průběžnou podporu a navrhovat konkrétní způsoby řešení v oblasti kvality. Oceníme proaktivitu a sledování trendů v potřebách klientů sociálních služeb a spolupráci s vedením při inovacích.
Co bude Vaším úkolem?
- Podporovat jednotlivé služby při aktualizaci a zapracovávání legislativních změn a novinek do již existujících metodik k jednotlivým standardům kvality sociálních služeb.
- Sledovat legislativní změny, poskytovat informační servis ke kvalitě služeb vedoucím, stejně jako podporu při řešení aktuálních situací na službě.
- Provádět metodické konzultace pro jednotlivé sociální služby v Brně, a to formou individuální podpory a konkrétních doporučení pro aplikaci do praxe.
- Spolupracovat s vedením Oblastní charity Brno na strategii a dalším rozvoji sociálních služeb.
Na řízení kvality nebudete sami! Sdílet zkušenosti a čerpat metodickou podporu budete moci z ředitelství Diecézní charity Brno, případně ze skupinových odborných kolegií manažerů kvality celé diecéze.
Co od Vás očekáváme?
- Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
- Velmi dobrou znalost zákona o sociálních službách z praxe.
- Osobní zkušenost s prací s klienty sociální služby minimálně v délce 3 let, výhodou je zkušenost s vedením sociální služby.
- Zkušenost s tvorbou metodických materiálů, se zaváděním nebo revizí Standardů kvality sociálních služeb.
- Samostatnost a velmi dobrou organizaci času.
Co nabízíme my?
- Opravdu smysluplnou, zajímavou a velmi pestrou práci s širokou škálou sociálních služeb.
- Vstřícnost, ochotu se dohodnout a nastavit formu spolupráce – úvazek však maximálně 0,75.
- Možnost podílet se na společném budování a rozvoji 30letého odkazu naší organizace, která pomáhá potřebným zvládat těžkosti života.
- Nabízíme široké možnosti vzdělávání a rozvoje – kurzy, školení, online vzdělávání, možnost supervize apod.
- Tyto benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick-days, home-office, možnost parkování zdarma ve vnitrobloku, firemní akce pro zaměstnance, den volna na dobrovolnictví a jiné.
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici odpovězte prostřednictvím tlačítka níže a připojte Vaše CV. V životopise se prosím zaměřte zejména na Vaše zkušenosti s metodickou prací.
Výběrové řízení bude probíhat průběžně.
Těšíme se na setkání s Vámi.