Manažer/manažerka kvality sociálních služeb – zkrácený úvazek

Nabízím práci
Jméno/Firma
Diecézní charita Brno
Pracoviště
třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V brněnské Charitě pomáháme potřebným prostřednictvím sociálních a zdravotních služeb. Pečujeme o lidi, kteří chtějí zůstat doma, staráme se i o ty, kteří v kruhu svých nejbližších zůstat nemohou. Pomáháme maminkám s dětmi bez domova nebo utíkajícím před domácím násilím, lidem s mentálním či kombinovaným postižením. Nabízíme pomocnou ruku lidem bez domova, kteří hledají novou šanci, nebo dlouhodobou podporu lidem, kteří se ocitli v sociální krizi, hledají zaměstnání nebo mají duševní onemocnění.
 
Ve městě Brně má Charita celkem 16 různých sociálních služeb, ve kterých budete metodicky působit. Vedoucím a koordinátorům služeb budete poskytovat průběžnou podporu a navrhovat konkrétní způsoby řešení v oblasti kvality. Oceníme proaktivitu a sledování trendů v potřebách klientů sociálních služeb a spolupráci s vedením při inovacích.
 
 
 Co bude Vaším úkolem?

  • Podporovat jednotlivé služby při aktualizaci a zapracovávání legislativních změn a novinek do již existujících metodik k jednotlivým standardům kvality sociálních služeb.
  • Sledovat legislativní změny, poskytovat informační servis ke kvalitě služeb vedoucím, stejně jako podporu při řešení aktuálních situací na službě.
  • Provádět metodické konzultace pro jednotlivé sociální služby v Brně, a to formou individuální podpory a konkrétních doporučení pro aplikaci do praxe.
  • Spolupracovat s vedením Oblastní charity Brno na strategii a dalším rozvoji sociálních služeb.

Na řízení kvality nebudete sami! Sdílet zkušenosti a čerpat metodickou podporu budete moci z ředitelství Diecézní charity Brno, případně ze skupinových odborných kolegií manažerů kvality celé diecéze.

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
  • Velmi dobrou znalost zákona o sociálních službách z praxe.
  • Osobní zkušenost s prací s klienty sociální služby minimálně v délce 3 let, výhodou je zkušenost s vedením sociální služby.
  • Zkušenost s tvorbou metodických materiálů, se zaváděním nebo revizí Standardů kvality sociálních služeb.
  • Samostatnost a velmi dobrou organizaci času.

Co nabízíme my?

  • Opravdu smysluplnou, zajímavou a velmi pestrou práci s širokou škálou sociálních služeb.
  • Vstřícnost, ochotu se dohodnout a nastavit formu spolupráce – úvazek však maximálně 0,75.
  • Možnost podílet se na společném budování a rozvoji 30letého odkazu naší organizace, která pomáhá potřebným zvládat těžkosti života.
  • Nabízíme široké možnosti vzdělávání a rozvoje – kurzy, školení, online vzdělávání, možnost supervize apod.
  • Tyto benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick-days, home-office, možnost parkování zdarma ve vnitrobloku, firemní akce pro zaměstnance, den volna na dobrovolnictví a jiné.


V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici odpovězte prostřednictvím tlačítka níže a připojte Vaše CV. V životopise se prosím zaměřte zejména na Vaše zkušenosti s metodickou prací.

Výběrové řízení bude probíhat průběžně.

Těšíme se na setkání s Vámi.