Senior Key Account Manager pro AlzaAds (JPO29910)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Alza.cz a.s.
Pracoviště
Jankovcova 1522/53, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
3. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V Alze budujeme AlzaAds – naši vlastní reklamní platformu, která mění způsob, jakým značky a agentury inzerují. Hledáme strategického lídra, který převezme zodpovědnost za celý account management, nastaví procesy a pomůže nám z AlzaAds udělat reklamní powerhouse.

????Co budeš dělat?

  • Nastavit strategii a procesy – Postavíš základní kameny account managementu pro AlzaAds – od spolupráce s velkými vendory až po SMB a long-tail klienty.
  • Růst businessu.Budeš odpovědný/á za růst obratu napříč segmenty, hledání nových rozpočtů, příležitostí a dlouhodobých partnerství.
  • Agenturní spolupráce.Na zelené louce vytvoříš partnerský program pro agentury, nastavíš férovou spolupráci a rozjedeš nový distribuční kanál.
  • Klientská komunikace.Budeš pravidelně v kontaktu s největšími partnery, připravovat QBRs, obchodní prezentace a rozvojové plány.
  • Zlepšování platformy.Na základě dat a zpětné vazby od klientů budeš přinášet podněty pro další rozvoj platformy i procesů.


???? Co potřebuješ mít v DNA

  • Zkušenost s account managementem (min. 5 let) – ideálně z agentur, reklamy, nebo performance marketingu.
  • Business drive a schopnost proměnit data ve strategii, která přináší výsledky.
  • Leadership a samostatnost – umíš táhnout věci dopředu a postavit tým.
  • Silné analytické a strategické myšlení – chápeš čísla, kontext i obchodní souvislosti.
  • Excel a matematiku v malíku (bez nich se u nás nehneš).
  • Výborné sales a vyjednávací schopnosti.
  • Perfektní komunikaci a prezentační skills – nebojíš se stát před klientem ani na interním meetingu.
  • Angličtinu na úrovni, která ti umožní jednat s partnery i na mezinárodní úrovni.

⚙️ Jak vypadá realita

  • 80 % práce je farming – klienti už u nás inzerují, ale ty je naučíš inzerovat chytřeji, víc a dlouhodoběji.
  • 20 % je business development – rozjezd spolupráce s agenturami úplně od nuly (momentálně ve fázi pilotu).
  • Budeš úzce spolupracovat s týmem vendorů, marketingem, datovým týmem a produktem – cílem je co nejlepší výsledky pro klienta.
  • A čekají tě i prezentace a konference, kde budeš sdílet úspěšné příklady z praxe

Chceš vědět o alzaAds víc? Přečti si celý rozhovor s našim marketingovým ředitelem a zjisti, proč je možnost propagace přímo na e-shopu pro značky klíčová: https://lnkd.in/dr_PdMwk