Manažer zákaznického centra
Nabízím práci
CeWe Color, a. s.
Kloknerova 2278/24, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
4. 11. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Naše krásné produkty vyprávějí příběh. Zákaznické centrum je klíčové oddělení pro udržení pozitivních emocí našich zákazníků při tvorbě a doručení našich produktů do jejich domovů. Společně s ostatními kanály, které vstupují do zákaznické komunikace usilujeme o ještě lepší zážitek s našimi produkty.
- Toužíte po změně?
- Baví vás svět fotografií?
- Chcete nám pomoci zprostředkovat co nejlepší zážitek našim zákazníkům?
Hledáme zkušeného lídra, který se pohybuje ve světě řízení zákaznických center dokáže být nejen hýbatelem změn, dokáže je i řídit napříč celou firmou CEWE.
S čím potřebujeme pomoci?
- Zrevidovat a optimalizovat řízení celého provozu ZC
- Nastavit/optimalizovat procesy, které budou naplňovat naši vizi, že zákazník je na 1. místě při jakékoliv interakci s námi, a to nejen v oddělení ZC
- Definovat reporting a nastavit KPI´s
- Nastavit systém kvality komunikace s naším zákazníkem (telefonát, chat, e-mail, chatbot)
- Rozvíjet členy týmu tak, aby se cítili být součástí silné firemní kultury
- Být ambasadorem CX a realizovat změnu k ještě lepšímu zážitku s našimi produkty
Koho hledáme?
Jedná se o seniorní pozici, která je součástí interního rozvojového projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti (CX).
Kandidát by měl mít:
- Prokazatelné zkušenosti s řízením ZC/CC/KC minimálně 5 let
- Silný leadership
- Schopnost strategicky řídit a inspirativně vést
- Komunikační a prodejní dovednost zapojovat do interních projektů ostatní kolegy z jiných oddělení napříč celou firmou
- Ochotu cestovat i do zahraničí, mezinárodní meetingy v rámci skupiny CeWe
- AJ na komunikativní úrovni
- Zájem o moderní trendy a technologie
- Pozitivní přístup, energii a zápal věci posouvat kupředu
Co nabízíme?
- Prima partu kolegů/srdcařů, pro které je atmosféra a pracovní prostředí důležité
- Práci, která dává smysl