Asistent*ka zákaznického servisu - DECATHLON Hradec Králové
O pozici
Hradec Králové
Zkrácený úvazek
Hofman Tomas
Vedoucí oddělení, Hradec Králové
Staň se hrdinou našich zákazníků!
V Decathlonu chceme, aby měl každý radost ze sportu. Občas se ale něco pokazí a právě tehdy přichází na řadu náš nejdůležitější tým: zákaznický servis. Hledáme sportovce s klidnou hlavou a srdcem na správném místě, kteří se nezaleknou výzvy a dokáží najít řešení v každé situaci.
Máš v sobě schopnost proměnit problém v úsměv? Pokračuj ve čtení!
Jako spoluhráč v zákaznickém servisu budeš tváří Decathlonu. Budeš ten první a poslední, na koho se naši zákazníci obrátí, a právě na tobě bude záležet, s jakým pocitem od nás odejdou. Co tě čeká?
Pokud v sobě máš přirozenou empatii, jsi trpělivý/á a máš radost, když můžeš někomu pomoci, jsi přesně ten, koho hledáme. Přidej se k nám, získej skvělé zkušenosti a buď tím, díky komu nás zákazníci milují.
Zní to jako mise pro tebe? Pošli nám o sobě pár řádků a nezapomeň připsat, jaký sport ti dobíjí baterky!
Jaké SKILLS potřebuješ?
1 Sport
Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
2 Ochota
Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
3 Selský rozum
Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
4 Mobilita
Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.
5 Zodpovědnost
Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
6 Komunikace
Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
7 Digital lover
Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
1 Angličtina
Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.
2 Odolnost vůči stresu
Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
Příprava objednávek
Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,
Procesy zákaznického servisu
Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Administrativa
Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.
Široká škála BENEFITŮ
Flexibilita směn - Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.