Manažer/ka péče o zákazníky

Nabízím práci
Jméno/Firma
STAPRO s. r. o.
Pracoviště
Pernštýnské náměstí 51, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme?


STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví.
Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jsme česká firma s dlouholetou tradicí a silným postavením na trhu, která se neustále rozvíjí a hledá nové talenty.

Hledáme manažera/manažerku péče o zákazníky pro oblast informačních systémů ve zdravotnictví!


Vaším hlavním úkolem bude dlouhodobá spolupráce se zákazníky, řízení implementace a rozvoje našich řešení, koordinace potřebných zdrojů a dohled nad celým životním cyklem projektu. Pokud máte obchodní zkušenosti, orientujete se v IT prostředí a baví vás technologie i práce s lidmi, rádi vás poznáme.


Vaší náplní práce bude zejména:

  • Péče o stávající zákazníky, řízení a rozvoj vztahů.
  • Vyhlehledávání a zprocesování obchodních příležitostí u stávajících zákazníků.
  • Obchodování technologických celků a spolupráce se subdodavateli.
  • Obchodování produktů v oblasti kybernetické bezpečnostiKoordinace projektů – od analýzy požadavků až po úspěšné nasazení řešení.
  • Spolupráce s technickými týmy i obchodními partnery, řízení dodávek.
  • Podpora zákazníků při výběrových řízeních a prezentace vhodných řešení.
  • Aktivní přehled o novinkách v oblasti Microsoft technologií a jejich aplikace v praxi.
  • Spolupráce s obchodním oddělením a manažerem kybernetické bezpečnosti.


Co očekáváme od budoucího kolegy/kolegyně?

  • Zkušenosti s obchodem, péčí o zákazníky nebo řízením projektů v oblasti IT/zdravotnictví.
  • Technickou a projektovou zdatnost – schopnost nastavit systém a zajistit jeho realizaci.
  • Orientaci v Microsoft technologiích a chuť se v nich dále rozvíjet.
  • Základní orientace v zákonu o kybernetické bezpečnostiVýborné komunikační a organizační dovednosti.
  • Samostatnost, spolehlivost a systematičnost.
  • Řidičský průkaz skupiny B a ochotu cestovat.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni.

Co naopak nabídneme vám?

  • Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
  • Služební vůz i pro soukromé účely.
  • Odpovídající finanční ohodnocení, roční prémie dle plánu.
  • Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days.
  • Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemné pracovní prostředí v Brně nebo Pardubicích, možnost Home Office.
  • Penzijní připojištění/příspěvek na životní pojištění, nadstandardní lékařskou péči či hrazené očkování proti chřipce.
  • Příspěvek na stravování, sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a další benefity.

Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call.
Pojďte s námi digitalizovat zdravotnictví! Těšíme se, až vás poznáme.