Správce plateb v chráněném bydlení (0,5 úvazek)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kterého baví práce s čísly, tabulkami a systematická práce — a který chce, aby jeho práce dávala smysl. Budete součástí týmu služby chráněného bydlení, která podporuje lidi se zkušeností s duševním onemocněním na cestě k zotavení.
Budete zajišťovat správu plateb a evidence potřebných dokumentů spojených s provozem služby CHB, spravovat data v interní databázi a spolupracovat s kolegy napříč týmy. Zároveň se zapojíte do hledání nových možností pro rozšiřování míst posyktování služby (sledování nabídky bytů, komunikace s potenciálními pronajímateli a jednání s bytovými odbory jednotlivých městských částí Praha či MHMP.).
Co bude vaší hlavní náplní práce
- správa plateb klientů a evidence v interní databázi
- kontrola a párování plateb, sledování pohledávek
- vedení přehledů o upomínkách, splátkách a vyúčtováních
- práce s daty, příprava statistik
- komunikace s kolegy v týmu ohledně finančních záležitostí klientů
- aktivní vyhledávání nových možností bydlení a komunikace s majiteli nemovitostíVýhodou bude, pokud budete umět
Co vyžadujeme
- dokončené středoškolské vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- student vysoké školu ekonomického či technického zaměření výhodou
- pečlivost, samostatnost a systematičnost
- kladný vztah k číslům, administrativě a evidenci dat
- práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (Word, Excel)
- dobré komunikační a reprezentativní schopnosti
- zkušenost z oblasti účetnictví, financí nebo administrativy výhodou
Co nabízíme
- smysluplnou práci, která propojuje administrativu a sociální oblast
- možnost home office
- flexibilní pracovní dobu
- 6 týdnů dovolené, sick days
Jak se přihlásit
Pošlete nám svůj životopis a pár vět, proč se o tuto pozici ucházíte. Výběrová řízení budou probíhat průběžně dle dohody. Nástup od 1. 1. 2026. Více o nás najdete na www.bona-ops.cz