Senior HR Business Partner (Ž/M)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Zásilkovna Depo Plzeň
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 11. 2025

O pozici

Popis pracovní pozice

Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování - rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží - jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování - péčí o lidi, rozvojem talentů a budováním skvělé firemní kultury.

Náš tým

Lidé jsou srdcem Packety. V HR tvoříme prostředí, kde se dobře pracuje, roste a zůstává. Jsme tým, který naslouchá i jedná.

Hledáme někoho, kdo má cit pro lidi a chuť tvořit kulturu.

Koho hledáme?

Do našeho týmu hledáme zkušeného HR kolegu/kolegyni, který/á má chuť posouvat věci kupředu a nebojí se výzev. Hledáme někoho, kdo má drive, tah na branku a chce být u toho, když se tvoří změny. Jsi pro nás ideální kandidát/ka pokud:

  • Máš dokončené SŠ nebo VŠ vzdělání.

  • V HR už nejsi nováček - ideálně máš za sebou alespoň 4 roky praxe.

  • Zkušenost v oblasti logistiky nebo eCommerce je výhodou

  • Nábor zvládáš s přehledem, a pokud máš zkušenosti s vedením lidí, je to velké plus.

  • Pracovněprávní legislativa ti není cizí - víš, co a jak. Umíš skvěle komunikovat - s kandidáty, kolegy i vedením.

  • MS Office ovládáš na pokročilé úrovni - Excel, Word, Outlook. Češtinu i angličtinu zvládáš na výborné úrovni - v psaní i mluvení.

Co budeš mít na starosti?

  • Budeš pravou rukou manažerů - pomůžeš jim vést týmy, zvládat změny a hledat řešení, která fungují.

  • Když se mění struktura, budeš u toho - nastavíš nové role, oddělení a podmínky pro výkon.

  • Budeš přicházet s nápady, které dávají smysl - zapojovat lidi a pomáhat jim projít změnou.

  • Budeš řídit nábor od A do Z - víš, koho hledáme, jak ho najít a kdy říct „ano“.

  • Hlídat, aby nováčci zapadli - a manažeři nezapomněli, že onboarding nekončí prvním dnem.

  • Sledovat celý životní cyklus zaměstnance - od nástupu po rozvoj a spokojenost.

  • Budeš blízko lidem - i když sedí na jiné pobočce, občas za nimi vyrazíš osobně.

  • Pracovat s čísly - rozpočty, reporting, data.

  • Spojovat síly napříč firmou - HR, pobočky, externí partneři.

  • Udržovat pořádek v administrativě - systémy, docházka, dokumenty, přehledy - všechno má své místo.

  • Spolupracovat s klíčovým týmem Operations.

  • Cestování po depech po celé ČR

  • Řídit a koordinovat tým o třech členech

Na co se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days

  • Flexibilní pracovní doba

  • Ovoce, káva, čaj

  • Plně hrazené stravenky 130Kč/den

  • Aktivní životní styl díky Multisport kartě

  • Notebook, telefon

  • Možnost parkování

  • Rozvoj, kurzy

  • Odměna za doporučení dalšího Packetáka

  • Výhodné slevy u partnerů

  • Výhodné odesílání balíčků

  • Dog-friendly prostředí

  • Firemní auto

Naše hodnoty:

  •  Impress the Customer - zákazník je u nás vždy na prvním místě.

  •  Get Things Done - jednáme rychle a efektivně.

  •  Be Radically Honest - komunikujeme otevřeně a férově.