Senior HR Business Partner (Ž/M)
O pozici
Popis pracovní pozice
Kdo jsme?
Packeta Group je parťák pro moderní doručování - rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží - jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.
Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování - péčí o lidi, rozvojem talentů a budováním skvělé firemní kultury.
Náš tým
Lidé jsou srdcem Packety. V HR tvoříme prostředí, kde se dobře pracuje, roste a zůstává. Jsme tým, který naslouchá i jedná.
Hledáme někoho, kdo má cit pro lidi a chuť tvořit kulturu.
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme zkušeného HR kolegu/kolegyni, který/á má chuť posouvat věci kupředu a nebojí se výzev. Hledáme někoho, kdo má drive, tah na branku a chce být u toho, když se tvoří změny. Jsi pro nás ideální kandidát/ka pokud:
Máš dokončené SŠ nebo VŠ vzdělání.
V HR už nejsi nováček - ideálně máš za sebou alespoň 4 roky praxe.
Zkušenost v oblasti logistiky nebo eCommerce je výhodou
Nábor zvládáš s přehledem, a pokud máš zkušenosti s vedením lidí, je to velké plus.
Pracovněprávní legislativa ti není cizí - víš, co a jak. Umíš skvěle komunikovat - s kandidáty, kolegy i vedením.
MS Office ovládáš na pokročilé úrovni - Excel, Word, Outlook. Češtinu i angličtinu zvládáš na výborné úrovni - v psaní i mluvení.
Co budeš mít na starosti?
Budeš pravou rukou manažerů - pomůžeš jim vést týmy, zvládat změny a hledat řešení, která fungují.
Když se mění struktura, budeš u toho - nastavíš nové role, oddělení a podmínky pro výkon.
Budeš přicházet s nápady, které dávají smysl - zapojovat lidi a pomáhat jim projít změnou.
Budeš řídit nábor od A do Z - víš, koho hledáme, jak ho najít a kdy říct „ano“.
Hlídat, aby nováčci zapadli - a manažeři nezapomněli, že onboarding nekončí prvním dnem.
Sledovat celý životní cyklus zaměstnance - od nástupu po rozvoj a spokojenost.
Budeš blízko lidem - i když sedí na jiné pobočce, občas za nimi vyrazíš osobně.
Pracovat s čísly - rozpočty, reporting, data.
Spojovat síly napříč firmou - HR, pobočky, externí partneři.
Udržovat pořádek v administrativě - systémy, docházka, dokumenty, přehledy - všechno má své místo.
Spolupracovat s klíčovým týmem Operations.
Cestování po depech po celé ČR
Řídit a koordinovat tým o třech členech
Na co se můžeš těšit?
5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
Flexibilní pracovní doba
Ovoce, káva, čaj
Plně hrazené stravenky 130Kč/den
Aktivní životní styl díky Multisport kartě
Notebook, telefon
Možnost parkování
Rozvoj, kurzy
Odměna za doporučení dalšího Packetáka
Výhodné slevy u partnerů
Výhodné odesílání balíčků
Dog-friendly prostředí
Firemní auto
Naše hodnoty:
Impress the Customer - zákazník je u nás vždy na prvním místě.
Get Things Done - jednáme rychle a efektivně.
Be Radically Honest - komunikujeme otevřeně a férově.