Projektový manažer pro logistiku

Nabízím práci
Jméno/Firma
WANZL, spol. s r.o.
Pracoviště
Hněvotín
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 11. 2025

O pozici

Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, která je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme sídlo v Hněvotíně u Olomouce.

WANZL zažívá období intenzivního růstu a posiluje své týmy ve všech odděleních. Směřujeme k novému strategickému směru logistických procesů a zvyšujeme význam strategické logistické role. Náš nový kolega/kolegyně musí mít silné analytické a komunikační schopnosti, orientaci na řešení, týmového ducha a dobrou znalost angličtiny, a být připraven/a úzce spolupracovat s německým vedením. Součástí práce bude také optimalizace a zavádění nových logistických procesů v prostředí SAP EWM/TM. Zpočátku se bude jednat o samostatnou roli bez přímých podřízených. Životopis zašlete, prosím, i v anglickém jazyce.

Co vás čeká?

  • Samostatné plánování, řízení a realizace logistických projektů na pobočce v ČR.

  • Analýza a optimalizace skladových, transportních a materiálových toků podél hodnotového řetězce s ohledem na efektivitu, kvalitu a náklady.

  • Odpovědnost za zavedení, další rozvoj a standardizaci logistických procesů v prostředí SAP EWM a TM.

  • Koordinace projektových týmů na místě a úzká spolupráce s odbornými odděleními v Německu.

  • Zajištění dodržení časových, rozpočtových a kvalitativních cílů.

  • Spolupráce s odděleními kvality, logistiky, financí a obchodu.

Co od Vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání v oblasti logistiky/průmyslového inženýrství/ekonomie.

  • Praxe v řízení logistických projektů, ideálně v mezinárodním výrobním prostředí.

  • Velmi dobrá znalost SAP EWM a SAP TM, stejně jako porozumění logistickým IT systémům a rozhraním.

  • Zkušenosti s analýzou a tvorbou procesů a s projektovými metodami.

  • Strukturovaný, řešení orientovaný způsob práce s vysokou mírou samostatnosti.

  • Znalost angličtiny na úrovni B2 nebo vyšší.

Jaké benefity můžete čerpat:

  • Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši i 10% roční mzdy.

  • Notebook, mobilní telefon.

  • Pracovní doba 7,5 hodiny.

  • Homeoffice dle domluvy.

  • 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.

  • Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Možnost nadpracovat si hodiny.

  • Pramenitá voda na pracovišti zdarma.

  • STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.

  • Výhodný mobilní tarif.

  • Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.

  • Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.

  • Sportovní a kulturní firemní akce.

  • Dobrý pracovní kolektiv.

  • Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.

Kdy Vás potřebujeme?

Můžete nastoupit ihned nebo dle dohody, rádi na Vás počkáme :-)

Jak to bude probíhat?

  • Pošlete nám životopis - posoudíme jej a dáme Vám co nejdříve vědět.

  • Vybrané uchazeče pozveme na pohovor, kde se vzájemně poznáme, upřesníme si detaily pozice a jak to u nás funguje.

  • Pokud si budeme rozumět, sejdeme se na druhém kole s kolegy z Německa.

  • A když si vzájemně padneme do noty, rádi Vás uvítáme mezi námi.