Administrativní pracovník externího skladu s rumunštinou

Nabízím práci
Jméno/Firma
Lorenc Logistic, s.r.o.
Pracoviště
Klatovy
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 11. 2025

O pozici

Zákazník je pro nás na prvním místě. Proto se snažíme vyhovět jeho obchodním požadavkům  

 pro zajištění kvalitních logistických služeb v různých oblastech Evropy.

Aktuálně náš klient expanduje do Rumunska, kde potřebuje zajistit distribuci svého zboží.

A právě proto hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici administrativního pracovníka externího

skladu v Klatovech, který se bude podílet na zajištění logistických služeb pro našeho klienta právě

v Rumunsku.

Konkrétně by se jednalo o:

  • koordinaci a organizaci každodenních logistických operací

  • zajištění zákaznického servisu (telefonicky, emailem)

  • zadávání objednávek do systémů

  • příprava podkladů pro fakturaci

  • evidence skladové zásoby zboží – příjem/výdej, kontrola evidence zboží

  • příprava dokumentů k přepravě pro smluvní dopravce (etikety přepravní listy, faktury pro koncové zákazníky)

  • kontrola hmotnosti a rozměrů zásilek při příjmu/výdeji

  • řešení a evidence škodních událostí

Důležitými předpoklady pro dobře odvedou práci jsou:

Výborná znalost rumunského i českého jazyka podmínkou

  • pečlivost, spolehlivost, schopnost pracovat samostatně

  • organizační a komunikační dovednosti

  • zájem o práci v administrativě

  • znalost práce na PC (schopnost naučit se s našimi systémy)

  • ochota komunikovat s klienty a dopravci telefonicky

  • vysoké pracovní nasazení

Přidejte se k našemu týmu a získejte:

Práci na 1 směnu od pondělí do pátku

  • stabilní a jisté zaměstnání

  • pestrou náplň práce

  • možnost odborného i osobního rozvoje

Pro více informací se nám ozvěte na +420 725 568 258.