Personalista/ka a Administrátor/ka dotačních projektů

Nabízím práci
Jméno/Firma
Středočeská centrála cestovního ruchu, p. o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Chcete být součástí organizace, která má smysluplné poslání a stabilní zázemí? Máte zkušenosti v oblasti personalistiky a láká vás i práce s dotačními projekty? Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace nejen v oblasti HR, ale i administrace a rozvoje dotačních projektů.

Co od Vás očekáváme:

Požadujeme:

  • Vysokoškolské či středoškolské vzdělání;

  • Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;

  • Zkušenosti z pozice personalisty;

  • Dobrá uživatelská znalost PC;

  • Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost.

Výhodou:

  • Znalost práce v softwaru GORDIC/GINIS nebo Crouseus Cloud;

  • Znalost mzdového účetnictví;

  • Zkušenost se spisovou službou;

  • Zkušenosti s dotačními tituly Ministerstva pro místní rozvoj;

  • Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič.

 

Náplň práce:

       Personalistika

  • Kompletní správa personální agendy organizace s cca 35 zaměstnanci na HPP a DPP;

  • Nábor zaměstnanců – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, příprava pracovních smluv a dokumentace;

  • Organizace nástupů, zaškolení a ukončení pracovních poměrů;

  • Evidence a správa osobních spisů zaměstnanců;

  • Kontrola a zpracování docházek dle interní směrnice;

  • Tvorba a sledování čerpání mzdového rozpočtu;

  • Příprava podkladů pro zpracování mezd mzdovou účetní;

  • Příprava ročního zúčtovaní záloh a daňového zvýhodnění;

  • Objednávání a distribuce elektronických stravenek a zaměstnaneckých karet;

  • Správa majetku svěřeného zaměstnancům.

 

Administrace dotačních projektů

  • Příprava žádostí o dotace a podkladů k nim;

  • Administrativní a formální správa projektů – dodržování harmonogramů; rozpočtů a pravidel poskytovatele dotace;

  • Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími zapojenými institucemi;

  • Zajištění výkaznictví, zpráv a vyúčtování projektů;

  • Archivace a vedení dokumentace k jednotlivým dotačním titulům.

 

Další činnosti

  • Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením na různorodých úkolech;

  • Práce s profilem zadavatele E-ZAK, spolupráce s Administrátorem VZ na administraci a vyhodnocování VZ;

  • Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;

  • Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;

  • Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;

  • Aktivní účast ve škodní a likvidační komisi a plnění souvisejících úkolů;

  • Práce v softwarech: Croseus cloud, Gordic/Ginnis, E-spis, nástroje sady MS Office.

 

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Mobilní tarif i pro soukromé účely;

  • Notebook;

  • Stravenky;

  • Příspěvky z FKSP;

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby;

  • 25 dní dovolené + 5 sick days;

  • Nástup 1.1.2026.

Teď už jen zbývázaslat nám tvůj životopis a krátký motivační dopis. Obojí odešletena e-mailovou adresuludmila.prokesova@sccr.cz s předmětem Personalista a to do 30. 11. 2025.