Personalista/ka a Administrátor/ka dotačních projektů
O pozici
Chcete být součástí organizace, která má smysluplné poslání a stabilní zázemí? Máte zkušenosti v oblasti personalistiky a láká vás i práce s dotačními projekty? Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace nejen v oblasti HR, ale i administrace a rozvoje dotačních projektů.
Co od Vás očekáváme:
Požadujeme:
Vysokoškolské či středoškolské vzdělání;
Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;
Zkušenosti z pozice personalisty;
Dobrá uživatelská znalost PC;
Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost.
Výhodou:
Znalost práce v softwaru GORDIC/GINIS nebo Crouseus Cloud;
Znalost mzdového účetnictví;
Zkušenost se spisovou službou;
Zkušenosti s dotačními tituly Ministerstva pro místní rozvoj;
Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič.
Náplň práce:
Personalistika
Kompletní správa personální agendy organizace s cca 35 zaměstnanci na HPP a DPP;
Nábor zaměstnanců – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, příprava pracovních smluv a dokumentace;
Organizace nástupů, zaškolení a ukončení pracovních poměrů;
Evidence a správa osobních spisů zaměstnanců;
Kontrola a zpracování docházek dle interní směrnice;
Tvorba a sledování čerpání mzdového rozpočtu;
Příprava podkladů pro zpracování mezd mzdovou účetní;
Příprava ročního zúčtovaní záloh a daňového zvýhodnění;
Objednávání a distribuce elektronických stravenek a zaměstnaneckých karet;
Správa majetku svěřeného zaměstnancům.
Administrace dotačních projektů
Příprava žádostí o dotace a podkladů k nim;
Administrativní a formální správa projektů – dodržování harmonogramů; rozpočtů a pravidel poskytovatele dotace;
Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími zapojenými institucemi;
Zajištění výkaznictví, zpráv a vyúčtování projektů;
Archivace a vedení dokumentace k jednotlivým dotačním titulům.
Další činnosti
Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením na různorodých úkolech;
Práce s profilem zadavatele E-ZAK, spolupráce s Administrátorem VZ na administraci a vyhodnocování VZ;
Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;
Aktivní účast ve škodní a likvidační komisi a plnění souvisejících úkolů;
Práce v softwarech: Croseus cloud, Gordic/Ginnis, E-spis, nástroje sady MS Office.
Co Vám můžeme nabídnout:
Mobilní tarif i pro soukromé účely;
Notebook;
Stravenky;
Příspěvky z FKSP;
Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
25 dní dovolené + 5 sick days;
Nástup 1.1.2026.
Teď už jen zbývázaslat nám tvůj životopis a krátký motivační dopis. Obojí odešletena e-mailovou adresuludmila.prokesova@sccr.cz s předmětem Personalista a to do 30. 11. 2025.