HR asistentka

Nabízím práci
Jméno/Firma
ALAX, spol. s r.o. - Sklad
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Jsme neúplní! Proto hledáme posilu na poloviční úvazek, která doplní náš tým. Můžeš se těšit na práci v progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou náplní práce.

Pár slov o nás:

Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.

Co bude Tvým úkolem:

  • Nábor nových zaměstnanců:

  • Příprava a zveřejňování inzerátů na volná pracovní místa.

  • Třídění a vyhodnocování životopisů.

  • Koordinace a vedení prvních kol pohovorů.

  • Komunikace s kandidáty v průběhu výběrového řízení.

Administrativa a podpora HR oddělení:

  • Příprava pracovních smluv a jiných dokumentů spojených s nástupem a odchodem zaměstnanců.

  • Vedení a aktualizace databáze zaměstnanců.

  • Správa a archivace personální dokumentace.

Podpora interní komunikace:

  • Příprava interních oznámení a komunikace s týmem.

  • Organizace a podpora firemních akcí a setkání.

Účast na zlepšování HR procesů:

  • Aktivní zapojení do zlepšování HR politik a procesů.

  • Podpora při implementaci nových HR nástrojů a systémů.

  • Poradenství a podpora zaměstnanců:

  • Poskytování základních informací a poradenství zaměstnancům ohledně HR otázek.

  • Řešení dotazů a požadavků zaměstnanců týkajících se personální agendy.

Co od tebe očekáváme

  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)

  • skvělé komunikační schopnosti

  • perfektní znalost českého jazyka a gramatiky

  • spolehlivost a chuť učit se novým věcem v oblasti personalistiky

  • samostatnost, zodpovědnost a organizovanost

  • základní znalost anglického jazyka

  • dobrá znalost Excelu

Co od nás můžeš čekat?

  • po zapracování možné bonusy a prémie

  • mobilní telefon a notebook

  • stravné

  • zdravotní volno (sick day)

  • možnost občasné práce z domova

  • sleva na firemní výrobky/služby

  • možnost kariérního růstu

  • vzdělávací kurzy, školení

  • firemní akce a zajímavé teambuildingy

Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu job@alax.cz.