Asistent/ka finančního a personálního oddělení
O pozici
Jsme středně velká firma nacházející se v blízkosti Prahy a hledáme nového a motivovaného zaměstnance/zaměstnankyni. Jsme zavedenou značkou na trhu již více než 20 let a rozhodli jsme se posílit náš tým o následující pozici:
"Asistent/ka finančního a personálního oddělení"
Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu/kolegyni na asistentskou pozici, která zahrnuje podporu více oddělení v naší společnosti. Pokud jste organizovaný/á, umíte efektivně komunikovat a zvládáte pracovat s různorodou agendou, jste ten pravý/á pro nás!
Co u nás budete dělat?
Běžná administrativa
Zpracovávání faktur a inkasní agendy, později platby došlých faktur
Komunikace s úřady, bankami a dalšími partnery
Zpracovávání došlých faktur, účtenek
Práce v interních systémech
Kompletace dokumentů a komunikace s účetní firmou
Podílení se na zajištění klidného chodu kanceláře (BackOffice)
Podpora HR oddělení
Co musíte znát, mít a umět?
Absolvent střední školy s maturitou
Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni
Německý jazyk výhodou
Ochotu učit se novým věcem
Profesionální přístup
Zodpovědnost
Důraz na detail
Schopnost určovat priority a plnit úkoly v zadaném termínu
Týmový hráč se schopností pracovat samostatně
Co Vám nabízíme
Konkurenční plat
Kompletní zaškolení
5 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní doba
HomeOffice
Doprava z Plzně do místa pracoviště
Možnost využití firemní posilovny
Teambuilding
Občerstvení v kanceláři zdarma
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Uvolněná atmosféra
Máš zájem? Pak neváhej a přihlas se o práci ještě dnes! Pošli nám svůj životopis v angličtině! :)