Asistent/ka finančního a personálního oddělení

Nabízím práci
Jméno/Firma
MySolutions, s.r.o.
Pracoviště
Loděnice
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Jsme středně velká firma nacházející se v blízkosti Prahy a hledáme nového a motivovaného zaměstnance/zaměstnankyni. Jsme zavedenou značkou na trhu již více než 20 let a rozhodli jsme se posílit náš tým o následující pozici:

"Asistent/ka finančního a personálního oddělení"

Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu/kolegyni na asistentskou pozici, která zahrnuje podporu více oddělení v naší společnosti. Pokud jste organizovaný/á, umíte efektivně komunikovat a zvládáte pracovat s různorodou agendou, jste ten pravý/á pro nás!

Co u nás budete dělat?

  • Běžná administrativa

  • Zpracovávání faktur a inkasní agendy, později platby došlých faktur

  • Komunikace s úřady, bankami a dalšími partnery

  • Zpracovávání došlých faktur, účtenek

  • Práce v interních systémech

  • Kompletace dokumentů a komunikace s účetní firmou

  • Podílení se na zajištění klidného chodu kanceláře (BackOffice)

  • Podpora HR oddělení

Co musíte znát, mít a umět?

  • Absolvent střední školy s maturitou

  • Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni

  • Německý jazyk výhodou

  • Ochotu učit se novým věcem

  • Profesionální přístup

  • Zodpovědnost

  • Důraz na detail

  • Schopnost určovat priority a plnit úkoly v zadaném termínu

  • Týmový hráč se schopností pracovat samostatně

Co Vám nabízíme

  • Konkurenční plat

  • Kompletní zaškolení

  • 5 týdnů dovolené

  • Flexibilní pracovní doba

  • HomeOffice

  • Doprava z Plzně do místa pracoviště

  • Možnost využití firemní posilovny

  • Teambuilding

  • Občerstvení v kanceláři zdarma

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Uvolněná atmosféra

Máš zájem? Pak neváhej a přihlas se o práci ještě dnes! Pošli nám svůj životopis v angličtině! :)