Obchodní zástupce/kyně pro Jihočeský kraj, Vysočinu, Jihomoravský a Zlínský kraj
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Rozhodně ne stereotyp: 2 dny v týdnu je potřeba věnovat administrativě, po zbytek týdne cestujete firemním vozem po zákaznících ve vašem svěřeném regionu. Potřebujeme, aby jste se staral/a o stávající zákazníky a vyhledával/a nové. Součástí této pozice je i poskytování poradenství, příprava nabídek a objednávek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Hledáme osobu s ŘP sk. B, s min. středoškolským vzděláním, která se nebojí cestovat do nových míst, sledovat navigaci a odpovídat při cestě na dotazy zákazníků. Hledáme osobu, která umí obchodně jednat a vystupovat reprezentativně. Spolehlivost, samostatnost a důslednost považujeme za samozřejmé, stejně jako základní dovednost s PC.
Uvítáme technický typ, který bude umět porozumět našim výrobkům, na které jej zaškolíme.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme pracovní poměr na HPP v rodinné firmě s přátelským kolektivem, prémie a bonusy, paušál na stravu, příspěvek na penzijní připojištění. Dalším zajímavým benefitem je příspěvek na dovolenou a bonusové vánoční volno.