ASISTENT/KA v účetní a daňové kanceláři ORKÁN plus
Nabízím práci
ORKÁN plus, s.r.o.
Makovského náměstí 3147/2, Brno
Plný
Administrativa
Čeština
Vyšší odborné
Nabízím práci
6. 11. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do brněnského sídla naší společnosti Orkán plus, s.r.o. v Žabovřeskách hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka v účetní daňové kanceláři na hlavní pracovní poměr.
Společnost ORKÁN plus, s.r.o. se zabývá poskytováním účetních, daňových a poradenských služeb fyzickým i právnickým osobám.
Jaká bude Vaše pracovní náplň:
- zpracování podkladů a smluvních dokumentů pro činnost jednatele i celé společnosti;
- telefonická i emailová komunikace s klienty, péče o návštěvy;
- vyřizování a přepojování telefonátů, činnost recepce;
- zadávání přijatých faktur do systému, vystavování a odesílání vydaných faktur;
- zajištění pracovních cest jednatele společnosti,
- samostatné plnění zadaných úkolů od nadřízeného;
- zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře;
- správa mýtných jednotek a tankovacích karet a s tím souvisejí agenda pro našeho klienta.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- vyšší odborné/ vysokoškolské vzdělání;
- uživatelskou znalost práce s PC - MS Office (Word, Excel, Outlook);
- znalost obchodní korespondence;
- výborné organizační a komunikační schopnosti;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, orientace na klienta, proaktivní přístup;
- reprezentativní vystupování.
Co Vám nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí;
- stravenkový paušál ve výši 100 Kč/den;
- sick days po zkušební době;
- příspěvek na penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření/DIP ve výši 500 Kč/měsíčně po zkušební době;
- pracovní smlouvu na HPP;
- firemní večírky a teambuildingy;
- vzdělávání formou školení;
- smlouvu na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Možný nástup: od poloviny ledna 2026
Zaujala Vás práce v naší účetní a daňové kanceláři? Zašlete nám svůj strukturovaný životopis přes odpovědní formulář.
Budeme se těšit na případné setkání.