Specialista technického nákupu a správy náhradních dílů
O pozici
Co Vás v práci čeká?
Specifikace, objednávání a nákup náhradních dílů pro stroje a zařízení ve výrobě léčivých látek
Nákup technického materiálu, správa objednávek a evidence v ERP systému
Příjem technického materiálu na sklad, kontrola dodávek a správa pojistných zásob
Vedení a pravidelná aktualizace technické dokumentace a databáze náhradních dílů
Schvalování a hodnocení dodavatelů, včetně účasti na dodavatelských auditech
Aktivní vyhledávání nových dodavatelů a návrhy úsporných řešení
Jak to u nás funguje?
Pracujeme v týmu
Nabízíme balíček benefitů
5 týdnů dovolené
7,5 hodinová flexibilní pracovní doba
sick days
možnost home office
dotované závodní stravování - výběr z 5 chutných jídel
po roce příspěvek na penzijní připojištění
cafeterie
zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
kulturní a sportovní akce
Multisport karta
Co byste měli splňovat?
SŠ/VŠ vzdělání technického směru (chemie, strojírenství, elektrotechnika, automatizace apod.)
Praxe v oblasti technického nákupu, údržby nebo správy náhradních dílů - výhodou zkušenost z farmaceutického, potravinářského či chemického průmyslu
Orientace v technické dokumentaci a strojních komponentách
Dobrá znalost práce s MS Office
Znalost práce s ERP systémem (např. SAP, Helios, Infor či jiný)
Systematický a samostatný přístup k práci
Komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce
Znalost angličtiny na úrovni min. B1.
Jak se přihlásit a co se bude dít?
Zašlete životopis na email kariera@farmak.cz
Zavoláme a domluvíme si schůzku dle Vašich možností
Popovídáme si
Rozhodneme se, zda se k sobě hodíme
Pokud ano, domluvíme se na nástupu
Modul: Pracovní pozice
Máte zájem o více informací nebo pracovní pohovor? Kontaktujte nás!