Asistent/ka obchodu a zákaznické podpory

Nabízím práci
Jméno/Firma
EURONA s.r.o.
Pracoviště
Červený Kostelec
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme spolehlivou/-ého a komunikativní/-ého kolegyni/-u, která/-ý se stane součástí našeho obchodního týmu. Pokud vás baví práce s lidmi, máte organizační talent a rádi se učíte nové věci, tahle pozice je pro vás ideální. Čeká vás pestrá, samostatná a smysluplná práce, při které budete v každodenním kontaktu se zákazníky i obchodními partnery.

Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníky – telefonická a e-mailová podpora, pomoc s objednávkami, řešení dotazů a reklamací
  • Podpora obchodního oddělení – plánování prodejů, příprava akcí, vyhodnocování a reporting
  • Tvorba akčních nabídek a motivačních / propagačních kampaní
  • Komunikace s obchodní sítí a partnery, motivace a podpora prodeje
  • Administrace webu – nahrávání produktů, popisků,
  • Tvorba directmailů, newsletterů a notifikačních zpráv
  • Správa sociálních sítí Facebook a Instagram
  • Spolupráce s marketingem a IT týmem (zadání, korektury, interní podpora)


Co od Vás očekáváme:

  • Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Organizační schopnosti a samostatnost
  • Dobrá znalost práce na PC - MS Office. K2 výhodou.
  • Pečlivost, zodpovědnost, klidný přístup i v zátěžových situacích
  • Zkušenost se zákaznickým servisem nebo obchodem výhodou
  • Znalost AJ, PL výhodou, nikoliv podmínkou
  • Znalost Google Analytic, Meta, a příprava reklamních kampaní výhodou


Co nabízíme:

  • Mzda 30 000 Kč – 42 000 Kč dle zkušeností a výkonů
  • Práci na HPP ve stabilní společnosti
  • Přátelský tým a možnost profesního růstu
  • Stravenky 100 Kč/den
  • Příspěvek na penzijní / životní pojištění