Property Manager/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
CREDITAS Group
Pracoviště
Walterovo náměstí 329/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Property Managera/ku nájemního bydlení


Chcete mít skutečný vliv na provoz nemovitostí a být klíčovým článkem mezi vlastníkem, nájemci a dodavateli služeb? Do našeho týmu hledáme zkušeného Property Managera, který převezme zodpovědnost za správu nájemních objektů a administrativních budov. Hledáme posilu, která zajistí efektivní a pružnou správu, stabilitu a přímou kontrolu nad kvalitou služeb, provozními náklady a rozpočty.

Co bude Vaším úkolem?

  • Komplexní správa svěřeného portfolia nemovitostí.
  • Řízení provozních nákladů, příprava a kontrola rozpočtů (OPEX, CAPEX), vyúčtování.
  • Administrativa spojená se správou nemovitostí – dokumentace, revize, provozní řády.
  • Organizace výběrových řízení a kontrola kvality služeb dodavatelů.
  • Ověřování nabídkových cen, vystavování objednávek a faktur.
  • Aktivní komunikace s nájemci a řešení jejich požadavků.
  • Koordinace technické údržby, spolupráce s interním technickým týmem.
  • Spolupráce s financemi, právním oddělením a dalšími interními útvary.
  • Řešení ad hoc provozních situací a návrhy na zlepšení.

Jakého kandidáta / kandidátku hledáme?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
  • Min. 3 roky zkušeností na obdobné pozici v oblasti správy nemovitostí.
  • Znalost provozu technologických zařízení budov.
  • Orientace v příslušné legislativě.
  • Zkušenost s tvorbou a řízením provozních rozpočtů.
  • Schopnost řídit externí dodavatele a optimalizovat náklady.
  • Proaktivní přístup, samostatnost, organizační schopnosti.
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost řešit krizové situace.
  • Angličtina na komunikativní úrovni.

Co nabízíme?

  • Klíčovou a zodpovědnou roli v rostoucím portfoliu logistických areálů.
  • Možnost výrazně ovlivnit kvalitu správy a spokojenost nájemců.
  • Samostatnost, důvěru a prostor pro vlastní iniciativu.
  • Zázemí stabilní a dynamické společnosti.
  • Atraktivní finanční ohodnocení.
  • 25 dnů dovolené + dovolené navíc.
  • Multisport karta.
  • Cafeterie a mnoho dalších výhod.

Pokud Vás nabízená role zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Prostudujeme si ho a následně Vám zavoláme, abychom vše s Vámi probrali.

Budete se těšit na Váš životopis.