Specialista zákaznické péče s technickým zaměřením (Ž/M)

Nabízím práci
Jméno/Firma
BURIMEX s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Je péče o zákazníky vašim každodenním chlebem? Technické dotazy nejsou překážkou, ale výzvou k hledání řešení? Chcete být součástí týmu zákaznické podpory, který najde řešení pro každého zákazníka?

Možná hledáme právě vás!

Čemu se u nás budete věnovat?

  • péče o naše zákazníky a pomoc s technickými dotazy ohledně našich produktů
  • pomoc zákazníkům s výběrem zboží, příp. doporučení při nákupu dalšího kompatibilního příslušenství
  • zodpovědnost za telefonickou a emailovou komunikaci se zákazníky
  • pečlivě vedení komunikace se zákazníky a její evidence v interních systémech
  • komunikace s našimi zahraničními dodavateli
  • dohledávání přesnějších informací k produktům

Jaké zkušenosti a dovednosti se vám budou hodit?

  • praxe s komunikací se zákazníky
  • orientace v technických oborech a zájem se podělit o své znalosti se zákazníky i s kolegy
  • zkušenosti se softwarovými nástroji pro správu zákaznické podpory (např. DAKTELA aj.) výhodou
  • aktivní znalost angličtiny
  • výborné komunikační dovednosti a zákaznicky orientovaný styl práce
  • pečlivost a důslednost při plnění svěřených úkolů
  • kladný vztah k cestování, kempování a ke karavanům jsou plus
  • jste týmový hráč, který táhne za jeden provaz s kolegy a dokáže pomoct a podpořit ve stresových situacích

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí úspěšné a stabilní společnosti s přátelskou firemní kulturou
  • zaučení od zkušených kolegů, produktová školení
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • a další benefity, jako Multisport kartu, zapůjčení firemní obytné dodávky k soukromým účelům, lekce angličtiny s rodilým mluvčím