Koordinátor(ka) osobní asistence

Nabízím práci
Jméno/Firma
Asistence, o.p.s.
Pracoviště
Hartigova 155/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme koordinátora/koordinátorku osobní asistence pro lidi s tělesným a kombinovaným postižením v Praze.


Nabízíme:
– práci na plný úvazek ve zkušeném, podporujícím týmu
– otevřenou přátelskou atmosféru, neformální prostředí
– práci s lidmi s tělesným a kombinovaným postižením a s motivovaným týmem osobních asistentů
– odbornou metodickou podporu
– prostor pro osobní rozvoj (vzdělávání, supervize)
– mzdu 41 000 Kč po zkušební době (39 000 Kč ve zkušební době) + pravidelné odměny
– 30 dní dovolené, 3 Sick Days

-MultiSport kartu nebo Flexi Pass v hodnotě 1000 Kč/měsíc (po zkušební době)

Požadujeme:
– spolehlivost a svědomitost
– organizační, koordinační schopnosti
– respekt ke klientovi, jeho volbě, životu
– schopnost pracovat v týmu, být jeho součástí
– odolnost v zátěžových a stresujících situacích
– kvalifikaci sociální pracovník – VŠ nebo VOŠ dle zákona 108/2006 Sb., O sociálních službách

Koordinátor/ka osobní asistence:

– je kontaktní osobou a klíčovým pracovníkem pro uživatele služby osobní asistence a pro osobní asistenty
– mapuje oblasti potřeb uživatelů služby
– sjednává, aktualizuje a reviduje individuální plán s uživateli služby
– koordinuje průběh a personální zajištění jednotlivých asistencí v elektronickém systému Aspik
– průběžně zjišťuje a zaznamenává průběh poskytování služby

Pracovní doba 9:00-17:00. Možnost občasně upravovat pracovní dobu nebo využívat home office.

Nástup ihned nebo dle dohody (nejpozději však 1. čtvrtletí roku 2026).

Vaše životopisy a motivační dopisy posílejte do 19. 11. 2025.

Vybrané uchazeče/uchazečky budeme kontaktovat s pozvánkou na pohovor.

Těšíme se na Vás!