Koordinátor vnitřních procesů
O pozici
Zabýváme se správou pronajímaných nemovitostí zejména v Ústeckém a Karlovarském kraji (Most, Teplice, Ústí nad Labem, Karlovy Vary, Sokolov, Cheb, Praha, Brno a okolí). Hledáme samostatného, spolehlivého a pečlivého kolegu či kolegyni, který/á se nebojí vysokého pracovního nasazení. Pokud umíte pracovat s lidmi, vést je, motivovat a řídit, máte výborné organizační schopnosti, umíte zvládat více úkolů najednou, čtěte dál.
Tato pozice zahrnuje každodenní řešení různorodých úkolů, podporu vedení firmy a především zajištění hladkého chodu firmy v kanceláři i v terénu.
Co u nás budete dělat?
Řízení a kontrola vnitřních procesů firmy
Vyhodnocování a optimalizace procesů
Řízení a vyhodnocování kvality práce
Spolupráce s vedením na provozních a organizačních záležitostech
Řešení každodenních provozních situací – samostatně a s přehledem
Co musíte znát, mít a umět?
Výborné řídící schopnosti a leadership
Výborná znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Internet)
Systematické myšlení a kreativitu
Preciznost a důslednost k sobě i k ostatním kolegům
Schopnost naučit se práci s interní aplikací (zaškolíme)
Řidičský průkaz sk. B a vlastní automobil podmínkou
Schopnost pracovat samostatně, zodpovědně a s maximální pečlivostí
Základní orientace v právních dokumentech (např. schopnost porozumět nájemní smlouvě a upravit ji dle potřeby)
Zkušenost z oblasti nemovitostí výhodou, nikoli podmínkou
Co Vám nabízíme
Různorodou a zodpovědnou práci
Možnost částečné práce na home office a flexibilní pracovní dobu
Mobilní telefon a notebook
Stravenky
Týden dovolené navíc (celkem 25 dní/rok)
Sick days
34 000 Kč nástupní plat, po zapracování navýšení o 5 -10%