Business Unit Assistant - Import
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Sales & Purchasing
Budujeme značky pro které je středobodem vesmíru zákazník a s ním neoddělitelně spjatý uživatelský zážitek. Stavíme na kvalitě, otevřenosti, důvtipu a sociální či enviromentální odpovědnosti. Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí.
Do týmu v oddělení Sales & Purchasing hledáme administrativní podporu, která bude pomáhat Product Managerům se správou produktů, koordinací a zajišťováním přeprav ze zemí mimo EU.
Co bude Tvojí náplní práce:
Každodenní spolupráce se členy importního týmu, ale i s kolegy napříč celou Alzou.
Příprava všech potřebných podkladů k přepravám a clení importovaného zboží.
Kontrola správnosti zálohových faktur a jejich splatnosti.
Vyřizování zákaznických dotazů a získávaní požadovaných informací u výrobce.
Co od Tebe očekáváme?
Máš vystudovanou SŠ s maturitou (výhodou je ekonomické zaměření).
Máš min. 1 rok zkušenosti s administrativou, výhodou bude zkušenost s mezinárodní přepravou.
Ovládáš angličtinu na úrovni min. B2.
Nebojíš se komunikovat s dodavateli na druhém konci světa.
Zvládáš práci v Excelu.
Nezalekneš se denní operativy .
Trpělivost a zodpovědnost jsou tvé silné stránky.
Co na oplátku nabízíme my?
Pružnou pracovní dobu, možnost home office a 5 whatever days.
Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.
Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.
Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office.