Business Unit Assistant - Import

Nabízím práci
Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 11. 2025

O pozici

  • Kanceláře Praha 

  • Plný úvazek 

  • Sales & Purchasing

Budujeme značky pro které je středobodem vesmíru zákazník a s ním neoddělitelně spjatý uživatelský zážitek. Stavíme na kvalitě, otevřenosti, důvtipu a sociální či enviromentální odpovědnosti. Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí.

Do týmu v oddělení Sales & Purchasing hledáme administrativní podporu, která bude pomáhat Product Managerům se správou produktů, koordinací a zajišťováním přeprav ze zemí mimo EU.

Co bude Tvojí náplní práce:

  • Každodenní spolupráce se členy importního týmu, ale i s kolegy napříč celou Alzou.

  • Příprava všech potřebných podkladů k přepravám a clení importovaného zboží.

  • Kontrola správnosti zálohových faktur a jejich splatnosti.

  • Vyřizování zákaznických dotazů a získávaní požadovaných informací u výrobce.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš vystudovanou SŠ s maturitou (výhodou je ekonomické zaměření).

  • Máš min. 1 rok zkušenosti s administrativou, výhodou bude zkušenost s mezinárodní přepravou.

  • Ovládáš angličtinu na úrovni min. B2.

  • Nebojíš se komunikovat s dodavateli na druhém konci světa.

  • Zvládáš práci v Excelu.

  • Nezalekneš se denní operativy .

  • Trpělivost a zodpovědnost jsou tvé silné stránky.

Co na oplátku nabízíme my?

  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office a 5 whatever days.

  • Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.

  • Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.

  • Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office.