Výběrové řízení 11 2025 - vedoucí úředník - vedoucí úřednice odboru školství, kultury a sportu.
O pozici
Město Orlová se sídlem Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 11/2025 na obsazení pracovního místa podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
TAJEMNÍK MĚSTSKÉHO ÚŘADU ORLOVÁ vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce vedoucího úředníka - vedoucí úřednici odboru školství, kultury a sportu
Popis pracovní pozice:
řízení, koordinace a kontrola činnosti odboru školství, kultury a sportu
financování školských a příspěvkových organizací
zabezpečování a vytváření podmínek pro rozvoj všech forem kultury ve městě
koordinace sportu a tělovýchovy ve městě,
Doba trvání pracovního poměru: jmenování na dobu neurčitou se zkušební dobou 8 měsíců;
Platová třída: odpovídající druhu práce dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění:
12. platová třída dle délky odborné praxe (od 28650,- do 41520,-) zaručený plat: 33280,- Kč
Další složky platu: příplatek za vedení ( 5% - 30% z platového tarifu nejvyššího platového stupně ve 12. platové třídě) a osobní příplatek;
Místo výkonu práce: Město Orlová a obce jejího správního obvodu, tj. obec Doubrava a město Petřvald.
Předpokládaný nástup: 1. 1. 2026, nebo dle dohody.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt;
dosáhla věku 18 let;
je plně svéprávná;
je bezúhonná;
ovládá český jazyk a
splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem;
Další předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
VŠ vzdělání min. v bakalářském studijním programu se zaměřením na ekonomiku, management nebo veřejnou správu;
Praxe jako vedoucí zaměstnanec výhodou;
Praxe ve veřejné správě výhodou.
Požadavky na pracovní pozici:
Orientace v zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění; zák. č 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění a v zák. č. 561/1991 Sb. školský zákon, v platném znění.
ZOZ ve školství výhodou
Znalost SW programu GINIS výhodou;
Znalosti z oblasti fungování veřejných rozpočtů, financování školských a příspěvkových organizací;
příspěvkových organizací;
Časová flexibilita; velmi dobré komunikační dovednosti;
Dobrá uživatelská znalost PC - WORD, EXCEL
Náležitosti písemné přihlášky:
označení výběrového řízení
jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče
kontaktní telefon a e-mailová adresa
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemce cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
datum a podpis uchazeče
Výčet všech dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doložit v prosté kopii
kopie případných osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání či kurzů z oblasti veřejných rozpočtů
strukturovaný profesní životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky - při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti;
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
originál nebo ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zák. č. 451/1991 Sb., v platném znění (nepředkládají občané narozeni po 1.12.1971);
čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění, (nepředkládají občané narozeni po 1.12.1971);
Místo, lhůta a způsob pro podání přihlášky:
Místo a adresa pro podání přihlášky: Městský úřad Orlová, Osvobození 796, 735 14
Orlová-Lutyně, podatelna úřadu.
Obálku označte: 11/2025
Lhůta pro podání přihlášky: 14.11.2025.
Způsob podání: na výše uvedené adrese osobně nebo poštou;
Osobní podání: na podatelně úřadu v úředních hodinách podatelny
Poštovní odeslání: za splnění lhůty pro podání přihlášky poštou je též považováno poštovní razítko s datem 14.11.2025. Přihlášky odeslané po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez uvedení důvodu. Uchazeč nese náklady, které mu účastí v řízení vznikly.
Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Orlová bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).