Výběrové řízení 11 2025 - vedoucí úředník - vedoucí úřednice odboru školství, kultury a sportu.

Nabízím práci
Jméno/Firma
Orlová - městský úřad
Pracoviště
Orlová
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 11. 2025

O pozici

Město Orlová se sídlem Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 11/2025 na obsazení pracovního místa podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.

TAJEMNÍK MĚSTSKÉHO ÚŘADU ORLOVÁ vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce vedoucího úředníka - vedoucí úřednici  odboru školství, kultury a sportu

Popis pracovní pozice:

  • řízení, koordinace a kontrola činnosti odboru školství, kultury a sportu

  • financování školských a příspěvkových organizací

  • zabezpečování a vytváření podmínek pro rozvoj všech forem kultury ve městě

  • koordinace sportu a tělovýchovy ve městě, 

Doba trvání pracovního poměru: jmenování na dobu neurčitou se zkušební dobou 8 měsíců;

Platová třída: odpovídající druhu práce dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění: 

12. platová třída dle délky odborné praxe (od 28650,- do 41520,-)  zaručený plat: 33280,- Kč

Další složky platu: příplatek za vedení ( 5% - 30% z  platového tarifu nejvyššího platového stupně ve 12. platové třídě) a osobní příplatek;

Místo výkonu práce: Město Orlová a obce jejího správního obvodu, tj. obec Doubrava a město Petřvald.

Předpokládaný nástup: 1. 1. 2026, nebo  dle dohody.

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: 

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt;

  • dosáhla věku 18 let;

  • je plně svéprávná;

  • je  bezúhonná;

  • ovládá český jazyk a

  • splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; 

Další předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:

  • VŠ vzdělání min. v bakalářském studijním programu se zaměřením na ekonomiku, management nebo veřejnou správu;

  • Praxe jako vedoucí zaměstnanec výhodou;

  • Praxe ve veřejné správě výhodou.

Požadavky na pracovní pozici:

  • Orientace v zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění; zák. č  250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění a v zák. č. 561/1991 Sb. školský zákon, v platném znění.

  • ZOZ ve školství výhodou

  • Znalost SW programu GINIS výhodou;

  • Znalosti z oblasti fungování veřejných rozpočtů, financování školských a příspěvkových organizací;

  • příspěvkových organizací;

  • Časová flexibilita; velmi dobré komunikační dovednosti;

  • Dobrá uživatelská znalost PC - WORD, EXCEL

Náležitosti písemné přihlášky:

  • označení výběrového řízení

  • jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče

  • státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče

  • kontaktní telefon a e-mailová adresa

  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemce cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu

  • datum a podpis uchazeče

Výčet všech dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doložit v prosté kopii

  • kopie případných osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání či kurzů z oblasti veřejných rozpočtů

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních

     zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech

  • výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky - při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti;

u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti

  • originál nebo ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zák. č. 451/1991 Sb., v platném znění (nepředkládají občané narozeni po 1.12.1971);

  • čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění, (nepředkládají občané narozeni po 1.12.1971);

Místo, lhůta a způsob pro podání přihlášky:

  • Místo a adresa pro podání přihlášky: Městský úřad Orlová, Osvobození 796, 735 14

      Orlová-Lutyně, podatelna úřadu.

  • Obálku označte: 11/2025

  • Lhůta pro podání přihlášky: 14.11.2025.

  • Způsob podání: na výše uvedené adrese osobně nebo poštou;

    • Osobní podání:  na podatelně úřadu v úředních hodinách podatelny

    • Poštovní odeslání:  za splnění  lhůty pro podání přihlášky poštou  je též považováno poštovní razítko s datem 14.11.2025. Přihlášky odeslané po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez uvedení důvodu. Uchazeč nese náklady, které mu účastí v řízení vznikly.

Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Orlová bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat  jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).