Front Office Specialist s přesahem do Office Managementu (m,ž)
Nabízím práci
OM Consulting s.r.o.
Sokolovská 668/136d, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
18. 11. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
K nám do OM Consulting do týmu Office hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Front Office Specialist, který/á se kompletně postará o širokou škálu aktivit s přesahem do Office Management agendy. Nehledáme někoho, kdo chce pouze připravovat kávu a starat se o návštěvy, ale někoho, kdo celkově zajistí chod kanceláře a bude se chtít pustit do spousty menších i větších aktivit, administrativních úkolů a případné výpomoci dalším oddělením. V případě, že hledáte nestereotypní typ práce mezi fajn partou lidí, tak se k nám přidejte. U nás se stále něco děje a na nudu si určitě nebudete stěžovat. ????
Co vás na této roli čeká?
- Správa datových schránek a interních i externích dokumentů (podpisy, skenování, archivace).
- Administrativní a koordinační podpora našich projektů/staveb.
- Zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem a spoustu dalších aktivit, do kterých se budete chtít pustit.
- Zodpovědnost za chod a provoz kanceláře (starání se o návštěvy, příprava a zajištění občerstvení, udržovaní pořádku v zasedacích místnostech, správa rezervací, obsluha helpdesku pro opravy v našich kancelářích).
- Kompletní správa ochranných pomůcek a kancelářského vybavení (zásoby, objednávky, evidence, výdej).
- Správa faktur a jejich kontrola.
Součástí vaší agendy také bude:
- Evidence a nákup firemních telefonů, sim karet, převody telefonních čísel.
- Úzká spolupráce s kolegy z HR, IT a dalšími týmy naší společnosti.
- Zodpovědnost za daný budget.
Co od vás očekáváme?
- Milou, komunikativní, trpělivou a pečlivou osobnost se vstřícným a pozitivním přístupem.
- Zodpovědnost, proaktivní přístup a samostatnost – budete mít svou agendu plně pod kontrolou.
- Komunikační a organizační schopnosti – bez nich se neobejdete.
- Týmovost a pečlivost – umíte dotáhnout věci do konce.
- Otevřenost změnám a nové nápady – potřebujeme někoho, kdo se nebojí přijít s řešením!
- Zkušenosti s prací na recepci a administrativou a schopnost alespoň základní komunikace v anglickém jazyce.
Co vám rádi nabídneme?
- Nástup dle domluvy – ideálně co nejdříve, ale klidně si na vás počkáme.
- Spolupráci na pracovní poměr se 100% úvazkem a spolehlivého zaměstnavatele, který hraje fér a jedná čestně.
- Pracovní dobu 8:00 – 16:30 (případně dle domluvy)
- 25 dnů dovolené, 4x sick day, mobilní telefon s tarifem i k soukromým účelům, občerstvení na pracovišti, možnost účastnit se školení a společné aktivity v průběhu roku.
- Adaptační proces, abyste naše týmy co nejlépe poznal/a do detailu.
- Tým, který baví hledat nové cesty, jde za společným cílem a posouvá hranice.
- Kanceláře v dostupné lokalitě v Karlíně (Invalidovna) – Futurama Business Park (budova D), Sokolovská 668/136, Praha 8, 186 00.
Zaujala vás tato pozice a chtěli byste se o nás dozvědět ještě více? Ozvěte se nám!