Onsite Technician - Pardubice

Nabízím práci
Jméno/Firma
Hemmersbach Czech s.r.o.
Pracoviště
Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

NÁSTUP OD ÚNORA 2026!

Hemmersbach je jednou z rychle rostoucích IT společností, celosvětově má již přes 5000 kmenových zaměstnanců. Hemmersbach poskytuje IT servisní služby na těch nejvíce výjimečných místech - ať už na ropné plošině, v poušti nebo v Antarktidě. Jako Hemmersbach Technical Engineer Onsite/ IT support L2 pro našeho významného zákazníka v regionu se naučíte vytvořit tzv. "wow" efekt, protože pozitivní reference na Vaši dobře odvedenou práci Vás budou motivovat k dalším skvělým výkonům. V rámci podpory budete pracovat na přidělených IT ticketech a rozhodně se Vám hodí přístup “service oriented“ a “customer centric”.

Budete kontaktní osoba pro IT technické požadavky a problémy a zajistíte, že Vaši uživatelé budou spokojeni díky tomu, že zodpovědně a kreativně hledáte správná řešení.

Co budete dělat:

  • Správa a podpora uživatelů PC stanic s OS Microsoft a Mac
  • Instalace, upgrade, podpora a odstraňování problémů s hardwarem pro koncové uživatele, jako jsou: stolní počítače, notebooky, tiskárny, mobilní zařízení, video a konferenční zařízení a jakákoli další autorizovaná periferní zařízení
  • Odpovědnost za incidenty prováděním analýzy problémů a implementace řešení; eskalace incidentů na další podpůrné týmy v případě potřeby
  • Používání softwarových balíčků, jako je MS Office, Lotus Notes a MS Outlook atd.
  • Práce v MDM a VPN prostředí
  • Práce v progamech jako je Intune, SCCM
  • Správa účtů v Active Directory, práce s GPO (group politics)
  • HW i SW podpora zákazníků (převážně L2)
  • Kontrola a zpracování požadavků uživatelů
  • Denní komunikace s uživateli


Budeme si rozumět, pokud máte:

  • Minimálně 2 roky zkušeností jako Onsite podpora koncových uživatelů (nejlépe z korporátního prostředí)
  • Zkušenosti s tiketovacím systémem (Service Now nebo jiný)
  • Dobrou obecnou znalost principů IT, jako jsou sítě, hardware a domény
  • Schopnost komunikovat s uživateli a řešit stresové situace, prozákaznický přístup
  • Plynulou češtinu či slovenštinu
  • Schopnost zvládnout pohovor v angličtině

Hemmersbach Ti umí nabídnout:

- přátelský kolektiv v rámci lokální kanceláře

- zajímavou práci v rychle rostoucí mezinárodní IT společnosti (celosvětově 5000 zaměstnanců, v ČR teprve rosteme)

- pracovní výzvy se zapojením do různých projektů

- otevřenou komunikaci napříč celou strukturou (všichni si tykáme, oslovujeme se jménem, máme za sebou první společné teambuildingy …’nikdo si u nás na nic nehraje’)

- 'buddy' program

- prostor pro realizaci nových nápadů a návrhů na zlepšení procesů (jen se nebát)

- 25 dní dovolené, 2 sick days, 1 narozeninový den, příspěvek na dopravu (MHD), 123 Kč/den příspěvek na stravenkový paušál přímo do mzdy, Multisport, penzijní připojištění, Cafeterie, dodatková SIM karta pro rodinné příslušníky

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV

První kontakt bude s naší HR Manažerkou Ivetou :-)