Onsite Technician - Pardubice
O pozici
Pracovní nabídka
NÁSTUP OD ÚNORA 2026!
Hemmersbach je jednou z rychle rostoucích IT společností, celosvětově má již přes 5000 kmenových zaměstnanců. Hemmersbach poskytuje IT servisní služby na těch nejvíce výjimečných místech - ať už na ropné plošině, v poušti nebo v Antarktidě. Jako Hemmersbach Technical Engineer Onsite/ IT support L2 pro našeho významného zákazníka v regionu se naučíte vytvořit tzv. "wow" efekt, protože pozitivní reference na Vaši dobře odvedenou práci Vás budou motivovat k dalším skvělým výkonům. V rámci podpory budete pracovat na přidělených IT ticketech a rozhodně se Vám hodí přístup “service oriented“ a “customer centric”.
Budete kontaktní osoba pro IT technické požadavky a problémy a zajistíte, že Vaši uživatelé budou spokojeni díky tomu, že zodpovědně a kreativně hledáte správná řešení.
Co budete dělat:
- Správa a podpora uživatelů PC stanic s OS Microsoft a Mac
- Instalace, upgrade, podpora a odstraňování problémů s hardwarem pro koncové uživatele, jako jsou: stolní počítače, notebooky, tiskárny, mobilní zařízení, video a konferenční zařízení a jakákoli další autorizovaná periferní zařízení
- Odpovědnost za incidenty prováděním analýzy problémů a implementace řešení; eskalace incidentů na další podpůrné týmy v případě potřeby
- Používání softwarových balíčků, jako je MS Office, Lotus Notes a MS Outlook atd.
- Práce v MDM a VPN prostředí
- Práce v progamech jako je Intune, SCCM
- Správa účtů v Active Directory, práce s GPO (group politics)
- HW i SW podpora zákazníků (převážně L2)
- Kontrola a zpracování požadavků uživatelů
- Denní komunikace s uživateli
Budeme si rozumět, pokud máte:
- Minimálně 2 roky zkušeností jako Onsite podpora koncových uživatelů (nejlépe z korporátního prostředí)
- Zkušenosti s tiketovacím systémem (Service Now nebo jiný)
- Dobrou obecnou znalost principů IT, jako jsou sítě, hardware a domény
- Schopnost komunikovat s uživateli a řešit stresové situace, prozákaznický přístup
- Plynulou češtinu či slovenštinu
- Schopnost zvládnout pohovor v angličtině
Hemmersbach Ti umí nabídnout:
- přátelský kolektiv v rámci lokální kanceláře
- zajímavou práci v rychle rostoucí mezinárodní IT společnosti (celosvětově 5000 zaměstnanců, v ČR teprve rosteme)
- pracovní výzvy se zapojením do různých projektů
- otevřenou komunikaci napříč celou strukturou (všichni si tykáme, oslovujeme se jménem, máme za sebou první společné teambuildingy …’nikdo si u nás na nic nehraje’)
- 'buddy' program
- prostor pro realizaci nových nápadů a návrhů na zlepšení procesů (jen se nebát)
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 1 narozeninový den, příspěvek na dopravu (MHD), 123 Kč/den příspěvek na stravenkový paušál přímo do mzdy, Multisport, penzijní připojištění, Cafeterie, dodatková SIM karta pro rodinné příslušníky
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV
První kontakt bude s naší HR Manažerkou Ivetou :-)