ASISTENT/KA ODBORŮ SEKCE HODPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE

Nabízím práci
Jméno/Firma
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Pracoviště
třída Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

ASISTENT/KA ODBORŮ SEKCE HODPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE

Máte všechny schopnosti ideálního asistenta/asistentky a chcete je uplatnit u nás na Úřadě?

Baví Vás zajišťovat administrativu a mít přehled o všem podstatném?

Chcete být pravá ruka ředitelky?

Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku na pozici asistenta/asistentky Odborů sekce hospodářské soutěže.

Co u nás budete dělat?

  • zajišťovat administrativní agendu odborů,
  • vyřizovat korespondenci a jiné písemné podklady, komunikovat napříč Úřadem i vně,
  • zajišťovat spisovou službu odborů, kontrolovat spisy správních řízení, spisy podnětů a dotazů,
  • zpracovávat evidenci docházky zaměstnanců odborů,
  • vést statistickou agendu vyplývající z interních předpisů,
  • účastnit se porad a zpracovávat protokoly z jednání.

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené bakalářské vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou,
  • výborný písemný projev (psaní dopisů, zápisů z porad aj.),
  • ovládání angličtiny slovem i písmem,
  • zajišťování, organizování,
  • znalost MS Office 2021 a novější, orientaci v prostředí Windows 10 a novější,
  • samostatnost, spolehlivost a schopnost jednat s lidmi,
  • dispozici řidičského průkazu sk. B,
  • zvládání zátěžových a stresových situací,
  • schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
  • osobu flexibilní, pečlivou a spolehlivou.

Co Vám nabízíme?

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném specialisty a odborníky,
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna,
  • finanční ohodnocení - 9. platová třída (plat 23 110 Kč až 33 220 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
  • příspěvky z FKSP (na stravování, na rekreaci, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí, aj.),
  • aktivní podporu odborného vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick day),
  • možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
  • pružnou pracovní dobu,
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení.

Další informace:

  • nástup 2/2026.

V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu, kdy do předmětu uveďte název daného místa.

Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.