HR BUSINESS PARTNER
O pozici
Co u nás budete dělat?
Nábor dělnických a technických pozic - tvorba inzerátů, výběr kandidátů, pohovory, spolupráce s vedoucími výroby.
Administrativa v oblasti HR - příprava pracovních smluv, dodatků, vedení osobních složek, evidence školení a lékařských prohlídek.
Organizace školení a vzdělávání zaměstnanců - zajištění kurzů, komunikace s lektory, sledování docházky a rozpočtu.
Zajišťování vstupních a periodických lékařských prohlídek.
Spolupráce s personálními agenturami, úřady práce a školami.
Podpora adaptačního procesu nováčků a rozvoje zaměstnanců.
Zapojení do HR projektů.
Co od Vás očekáváme?
Máte praxi v oblasti HR, ideálně z komplexní pozice.
Umíte jednat s lidmi napříč firmou a rádi pracujete s lidmi.
Dokážete si práci dobře zorganizovat a dotahujete věci do konce.
Máte orientaci v pracovněprávní legislativě a mzdách.
Jste spolehliví, samostatní a hledáte prostředí, kde bude vaše práce vidět.
A co nabízíme my Vám?
Pracovní doba 35,5 hod/týden, pátek 5,5h pracovní doba.
Dotované obědy v závodní jídelně (30 Kč za oběd).
Odpočinete si až s 5 dny dovolené navíc.
Flexibilní pracovní dobu.
Služební notebook, telefon.
Podporu kolegů a přátelskou atmosféru, kde si vážíme každého člena.
Neustálý osobní i profesní rozvoj.