mzdová/mzdový účetní oddělení personálního odboru kancelář ředitele
O pozici
Pracovní nabídka
Mzdová/mzdový účetní
oddělení personálního odboru kancelář ředitele
Hledáme mzdovou účetní/mzdového účetního, kteří májí rádi pořádek, lidi a zodpovědnost. Pokud máte zájem o stabilní zaměstnání ve státní správě, tak tato pozice je přesně to, co hledáte!
Do našeho personálního oddělení hledáme zkušenou a samostatnou mzdovou účetní nebo zkušeného
a samostatného mzdového účetního, kteří si umí zorganizovat práci, ctí pravidla i termíny, komunikují věcně
a s respektem – a nebojí se dotahovat věci do konce.
Naše oddělení tvoří 16 členů týmu, z toho 3 mzdové účetní, 3 HR partnerky a další, kteří se věnují personální agendě, vzdělávání, strategickému řízení a nástrojům kvality. Role máme rozdělené, ale tým chceme stavět na spolupráci, jednotných pravidlech a sdílené odpovědnosti.
Vaše hlavní úkoly:
- samostatné zpracování platů – bez denního zadávání úkolů
- dodržování všech termínů – odvodů, zákonných lhůt, výplat, projektových odměn apod.
- komunikace s editorkami docházky, zaměstnanci, vedoucími odborů a kolegyněmi z oddělení
- podíl na sjednocení procesů a vytváření manuálů pro jednotný přístup k agendě
- klidné a důsledné řešení situací v souladu s pravidly, včetně trpělivé komunikace s kolegy
- vzájemné učení a sdílení dobré praxe
Koho hledáme:
- mzdovou účetní/mzdového účetního s praxí ve větší organizaci, výhodou je zkušenost ve veřejné správě nebo příspěvkové organizaci
- kolegyni/kolegu s vyváženými komunikačními dovednostmi, kteří respektují pravomoci a dokáží konstruktivně upozornit na problém
- pozitivní, klidnou a profesionální osobnost
- ženu nebo muže, kteří chápou, že plat je číslo a mlčenlivost samozřejmost
- hledáme kandidátku/kandidáta s konzistentním přístupem k úkolům – neztrácíte pozornost, ani při opakování rutinních činností
- důslednost, smysl pro detail a schopnost dotahovat věci do konce v pevně daných termínech
- adaptabilní kolegyni/kolegu s pozitivním přístupem ke změnám, kteří jsou otevřeni hledání smysluplných řešení odpovídajících dnešní době
- kolegyni/kolegu, co si udržují odbornost, sledují novely a vyhlášky, mají chuť se učit a neztrácí přehled
Co vám můžeme nabídnout?
- vedoucí stanoví rámec a důvěřuje týmu
- počítáme s tím, že adaptace chvíli trvá, získáte mentora i podporu od kolegyň a vedoucího
- stabilní prostředí organizace, kde odbornost má váhu
- možnost ovlivnit budoucí fungování mzdového oddělení
- podporu dalšího vzdělávání, sdílení znalostí i učení se z chyb
- pružnou pracovní dobu
- pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
- stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den
- příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
- Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
- firemní mateřskou školu
- neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 9 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 28.11.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- (uvítáme i krátký motivační dopis)
Součástí výběrového řízení může být i psychologické posouzení uchazeček/uchazečů.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník:
Mgr. Bc. Martin Brabec
vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele
telefon 541 658 916
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.