Finance Controller - junior

Nabízím práci
Jméno/Firma
Bohemian Estates International s.r.o.
Pracoviště
V háji 1092/15, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
19. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte novou výzvu? Máte ambice a odhodlání?
Tak právě vás máme v hledáčku.
Rádi bychom rozšířili tým o všestrannou osobnost s širokou škálou dovedností.
Dlouhodobě rosteme a vy můžete s námi. Nebojte se ozvat!

Jsme firmička o 45 zaměstnancích spravující investiční nemovitosti od roku 2006. Spravujeme 1500 bytů v hodnotě 10mld. Kč. Pobočky máme v Praze a v Brně. Investujeme do zaměstnanců a efektivních pracovních nástrojů. Vyvíjíme si vlastní, unikátní software na správu nemovitostí, s kterým tě bude bavit pracovat a na jehož vývoji se můžeš podílet. Zakládáme si na spokojeném týmu, který znamená spokojené klienty. Pomáháme s krátkodobými i dlouhodobými pronájmy, zajišťujeme servis od A do Z a našim klientům přinášíme jistotu, že jejich investice jsou v dobrých rukou.

Život je moc krátký na to, abychom se netěšili do práce. To je krédo Bohemian Estates.

Pro naše finanční oddělení hledáme kolegyni/kolegu na pozici Controller/ Software development support, která bude klíčová pro tvorbu reportů, analýz a datové podpory managementu. Nejedná se o účetnictví – hledáme někoho, kdo má základy v controllingu a chápe souvislosti mezi čísly, procesy a obchodem.

Co vás čeká?

  • analýza finančních záznamů
  • navrhování a nastavování kontrolních a opravných procesů pro zvýšení efektivity
  • podílení se na vývoji kontrolních funkcí v softwaru společnosti a support pro ostatní zaměstnance
  • kontrola plnění vydaných faktur za služby a upomínky
  • vyhledávání problémových oblastí a řešení systémových chyb, které ústí ve finanční úniky
  • zpracování finančních reportů pro vedení společnosti

Požadavky:

  • SŠ/ VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Zkušenost nebo alespoň orientaci v controllingu
  • Výbornou znalost Excelu, včetně práce s pokročilými funkcemi
  • Schopnost pracovat s velkým objemem dat a chápat jejich souvislosti
  • Analytické myšlení a samostatnost

Co můžeme nabídnout?

  • progresivní platové ohodnocení
  • roční bonus
  • flexibilní pracovní doba
  • práce s vlastním informačním systémem společnosti - efektivní nástroj pro sledování výkonnostních ukazatelů
  • občerstvení na pracovišti
  • vzdělávání se a školení v realitách, stavebnictví, účetním a právním oboru
  • penzijní připojištění 1000,-
  • jazykové kurzy s rodilým mluvčím
  • Multisport karta - dotace od zaměstnavatele, doplatek pouze 400Kč/měsíc
  • zdarma firemní služby (realitní, hypoteční, atd.) slevy cca 30% na firemní luxusní ubytování po celé ČR i v zahraničí
  • teambuildingové akce
  • zázemí stabilní a prosperující společnosti s historií a referencemi spokojených klientů

nástup možný ihned