Konzultant/ka Microsoft Dynamics 365 CE a Power Platform

Nabízím práci
Jméno/Firma
ARTEX informační systémy
Pracoviště
Praha
Úvazek
Živnostenský list
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Společnost ARTEX informační systémy je dlouholetým partnerem Microsoftu. Pomáháme malým a středním firmám nastavovat ERP a CRM systémy tak, aby jim usnadňovaly podnikání a otevíraly nové možnosti.

Právě teď náš CRM tým pošilhává po nové posile! A koho máme v hledáčku? Někoho, kdo má praktické zkušenosti se zaváděním a úpravami CRM systémů a pracoval na vývoji podnikových aplikací a řešení na Power Platform. Nehledáme uživatele, ale toho člověka za oponou, který staví pomyslné kulisy systému a tím usnadňuje správu podnikání našich zákazníků. Jste to právě vy?

Náplň práce

  • konzultace s klienty a návrh řešení na platformách Microsoft Dynamics 365 CE a Power Platform

  • samotná implementace standardizovaného podnikového softwaru na platformě Microsoft Dynamics 365 CE do procesů klienta

  • navrhování úprav - customizací - systému tak, aby odpovídal potřebám klienta a jeho obchodním postupům

  • analýza potřeb klienta, třídění tiketů, komunikace s klienty i zahraničními, školení uživatelů a uživatelská podpora

  • spolupráce na testování úprav, poskytování zpětné vazby z fáze testování

  • spolupráce s vývojáři, analytiky a dalšími kolegy v týmu

  • komunikace se zákazníky z ČR i ze zahraničí (většinou online)

Koho hledáme

ideálně někoho, kdo má:

  • zkušenosti s automatizací procesů pomocí Power Automate

  • relevantní zkušenosti se systémem Microsoft Dynamics 365 CE (Sales, Customer Service, Field Service) z pozice administrátora

  • zkušenosti s prací s daty (databáze, analýza, modelování)

  • schopnost jasně vysvětlit technické věci i netechnickému publiku

  • angličtinu na úrovni, kdy zvládnete komunikovat se zákazníky slovem i písmem

  • komunikační schopnosti, otevřená hlava, pozitivní člověk je vždy lepší než negativní

  • vzdělání není podstatné, důležitá je pro nás motivace učit se a pracovat na sobě

Co nabízíme

  • finanční ohodnocení odpovídající nabytým zkušenostem

  • podporu při sebevzdělávání a dosažení certifikací Microsoft

  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy na Arbesově náměstí se skvělou dostupností MHD

  • home office po zapracování

  • služební laptop a telefon

  • příležitosti odborně se rozvíjet a vzdělávat

  • výuka angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností

  • dotovaná Multisport karta

  • k dispozici jsou hotové obědy na pracovišti

Vidíte se vtéto roli? Máte odfajfkovány všechny odrážky?  

Dejte nám o sobě vědět! Chceme Vás poznat!

CO NAPSAT DO MOTIVAČNÍHO DOPISU?

Ano, motivační dopisy alias „průvoďáky“ alias „aspoň něco“ máme rádi a rádi je čteme.

Oceníme info o datu, kdy můžete nastoupit, zda jste v pohodě s docházením do kanceláře, formu spolupráce (jste OSVČ nebo preferujete zaměstnanecký vztah?) a představu o měsíční hrubé mzdě. Díky!

JAK DLOUHO TRVÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ?

Pokud projdete prvním sítem HR Specialistky Ládi a pozveme Vás k nám, poznáte se se svým budoucím tým lídrem a popovídáme si o tom, co chcete Vy a co chceme my. Posledním krůčkem je praktické kolo s vybranými úkoly z praxe. Je to skvělá příležitost ukázat nám, co ve Vás je a můžete zazářit jako hvězda!

Těšíme se na Vás!