Hledáme dispečera / dispečerku
Nabízím práci
Kristýna
Rakovník
Nabízím práci
Dnes
O pozici
Do našeho týmu přijmeme zodpovědného, komunikativního a organizačně schopného kolegu/kolegyni na pozici dispečer v oblasti zájezdové autobusové dopravy. Pokud máte dobrý přehled, rádi řešíte provozní situace a chcete být důležitou součástí fungování celé dopravy, jste ideální kandidát.
NÁPLŇ PRÁCE:
• Plánování a koordinace zájezdových přeprav (jednodenní i vícedenní zájezdy)
• Organizace směn a přidělování jízd řidičům
• Operativní řešení změn, mimořádností a komunikace s řidiči v terénu
• Komunikace s cestovními kancelářemi, partnery a zákazníky
• Kontrola dodržování jízdních dob a legislativních požadavků
• Evidence přeprav, práce s interními systémy a příprava podkladů
• Spolupráce s vedením a administrativním oddělením
POŽADUJEME:
• Praxi v dopravě, logistice nebo dispečinku výhodou (ne podmínkou)
• Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• Odolnost vůči stresu a schopnost rychle řešit provozní situace
• Znalost práce na PC (MS Office, online systémy)
• Znalost AJ nebo NJ výhodou
• Spolehlivost, zodpovědnost a časová flexibilita
• Orientace v dopravní legislativě (AETR, jízdní doby) – výhodou
NABÍZÍME:
• Stabilní zázemí české dopravní společnosti
• Zajímavou a různorodou práci, která má dynamiku
• Příjemný kolektiv a férový přístup
• Odpovídající finanční ohodnocení + osobní ohodnocení
• Možnost profesního růstu a doplnění kvalifikace
• Firemní benefity (stravenky, bonusy, příspěvky)
• Práce na směny nebo jednosměnný provoz (dle dohody)
NÁSTUP:
Ihned nebo dle dohody.
NÁPLŇ PRÁCE:
• Plánování a koordinace zájezdových přeprav (jednodenní i vícedenní zájezdy)
• Organizace směn a přidělování jízd řidičům
• Operativní řešení změn, mimořádností a komunikace s řidiči v terénu
• Komunikace s cestovními kancelářemi, partnery a zákazníky
• Kontrola dodržování jízdních dob a legislativních požadavků
• Evidence přeprav, práce s interními systémy a příprava podkladů
• Spolupráce s vedením a administrativním oddělením
POŽADUJEME:
• Praxi v dopravě, logistice nebo dispečinku výhodou (ne podmínkou)
• Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• Odolnost vůči stresu a schopnost rychle řešit provozní situace
• Znalost práce na PC (MS Office, online systémy)
• Znalost AJ nebo NJ výhodou
• Spolehlivost, zodpovědnost a časová flexibilita
• Orientace v dopravní legislativě (AETR, jízdní doby) – výhodou
NABÍZÍME:
• Stabilní zázemí české dopravní společnosti
• Zajímavou a různorodou práci, která má dynamiku
• Příjemný kolektiv a férový přístup
• Odpovídající finanční ohodnocení + osobní ohodnocení
• Možnost profesního růstu a doplnění kvalifikace
• Firemní benefity (stravenky, bonusy, příspěvky)
• Práce na směny nebo jednosměnný provoz (dle dohody)
NÁSTUP:
Ihned nebo dle dohody.