Facility Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Prague British International School, s.r.o.
Pracoviště
K lesu 558/2, Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

The Prague British International School - úspěšná mezinárodní škola - přijme uchazeče na pozici Facility Manager s prokazatelnými zkušenostmi v oblasti správy objektů a technického provozu.

Popis práce:

  • Vedení teamu správců objektů a koordinace jejich činnosti
  • Spolupráce s vedoucími akademickými pracovníky při řešení běžných provozních záležitostí a aktuálních požadavků školy
  • Reakce na nestandardní provozní a bezpečnostní situace a případné nastavení preventivních opatření
  • Dohled nad plněním služeb poskytovaných generálními dodavateli a úzká spolupráce při řešení běžného provozu
  • Pravidelné inspekce budov a průběžné vyhodnocování jejich technického stavu
  • Plnění úkolů a koordinace činností dle pokynů Operations Director
  • Návrhy na zlepšení procesů a zvýšení efektivity Operations Department
  • Správa databází používaných v rámci provozního oddělení
  • Správa, aktualizace a tvorba dokumentace používané v rámci Operations Department
  • Organizace a vyhodnocení povinných bezpečnostních drillů a to včetně vypracování návrhů na zlepšení stávajících opatření
  • Odpovědnost za řádné provedení zadaných interních auditů
  • Kontrola stavu zabezpečení objektů a to včetně návrhů na zlepšení
  • Koordinace a podpora Operations Director při realizaci investičních projektů
  • Vytváření poptávek, shromažďování a vyhodnocování cenových nabídek a vypracování návrhů vhodného řešení
  • Interní a externí komunikace v provozních a bezpečnostních záležitostech

Požadujeme:

  • Praxe v oblasti správy budov, údržby a provozu objektu
  • Znalost technických systémů budov (alespoň na uživatelské úrovni)
  • Zkušenost se spoluprací s interními i externími partnery
  • Dobrá organizace práce, schopnost plánovat a určovat priority
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Běžná práce s počítačem a dobrá znalost MS Office
  • Samostatné fungování a schopnost reagovat flexibilně na změny
  • Znalost AJ na úrovni umožňující běžnou pracovní komunikaci

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, práci v příjemném přátelském prostředí
  • Dobré finanční ohodnocení včetně široké škály zaměstnaneckých benefitů, které zahrnují: elektronickou stravenkovou kartu Edenred, příspěvek na dopravu, lekce cizího jazyka s rodilým mluvčím v rámci pracovní doby, cafeterie nebo příspěvek na produkt spoření na stáří, vzdělávací kurzy, zvýhodněný mobilní tarif, Multisport, sick-days, Medica voucher, zaměstnavatelem plně hrazených 15 dní ve školním roce při nemoci, firemní akce, teambuildingové aktivity a mnoho dalšího)
  • Občerstvení na pracovišti
  • Prostor pro vlastní nápady zlepšení pracovního prostředí a postupů
  • Možnost odborného rozvoje a růstu

Nástup: 2.2.2026 nebo dohodou

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce s motivačním dopisem. Budeme se těšit na odpověď.