Administrativní podpora obchodního oddělení
O pozici
Rozšiřujeme tým a hledáme pečlivého a samostatného kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení. Máte rádi pořádek v dokumentech, komunikaci se zákazníky? Pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
Administrativní podpora obchodního oddělení.
Zpracování objednávek a základní práce se smluvní dokumentací.
Komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí (telefonicky i e-mailem).
Práce s interním informačním systémem, zadávání a kontrola dat.
Příprava podkladů pro reporting.
Ostatní administrativní činnosti související s chodem oddělení.
Co musíte znát, mít a umět?
SŠ vzdělání.
Praxe v administrativě nebo v obchodní sféře, výhodou.
Znalost AJ na komunikativní úrovni.
Uživatelská znalost MS Office (zejména Excel, Word, Outlook).
Pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce.
Komunikační a organizační dovednosti.
Schopnost pracovat samostatně.
Co Vám nabízíme
Nástup ihned.
Zázemí stabilní společnosti.
Přátelský kolektiv.
Závodní stravování.
20 dní dovolené + 3 dny sick day.